Vi jobber hardt hver dag for å identifisere kundenes behov slik at vi kan imøtekomme disse på best mulig måte. Tilbakemeldingen fra kundene viser at vi har lyktes med det, og det er vi veldig stolte av! Vi setter stor pris på tilliten vi får, og lover å fortsette å jobbe beinhardt for å beholde Norges mest fornøyde mobilkunder.
Best på kundeservice
Vi topper listene på Bytt.no!
Talkmore har i en rekke år på rad toppet listene for kundenes favoritt over alle mobilselskaper i Norge. Så langt i år har vi også toppet listen hver måned. Bytt.no er Norges største sammenligningstjeneste for tjenester og produkter innen personlig økonomi. Les mer om kåringen for november her.
Best på bærekraft
Hvem er aktørene bak undersøkelsene?
Norsk Kundeserviceindeks (KSIndeks) er Norges største kundeservice-undersøkelse. KSIndeks måler eksisterende kunders opplevelse av den servicen som er blitt gitt av bedriftens kundesenter.
Bytt.no er Norges største sammenligningstjeneste for tjenester og produkter, og hver dag bruker tusenvis av nordmenn Bytt.no for å lese verifiserte brukeromtaler om selskaper.
Forskningsprosjektet Norsk Bærekraftbarometer måler på fjerde år hvor bærekraftige norske bedrifter er sett fra kundens ståsted. Forbrukerne har vurdert bedrifter de er kunder hos på de tre hoveddimensjonene av bærekraft: Økonomisk bærekraft, miljømessig bærekraft og sosial bærekraft.