Få kontroll over forbruket

Vi ønsker å gjøre det enkelt å holde styr på kostnadene, derfor har vi flere tjenester som sikrer deg mot overraskelser på fakturaen
Full Kontroll

En tjeneste som hindrer bruk utover det som er inkludert i abonnementet

Det er mye å holde styr på i hverdagen. Derfor gjør vi det litt enklere for deg å ha kontroll på din mobilbruk. Full Kontroll er en kostnadsfri tjeneste som hindrer deg i å bruke mer enn det som er inkludert i abonnementet ditt. Eksempler på dette er:

Databruk over inkludert mengde

Innholdstjenester, teletorg- og opplysningstjenester

Bruk til spesialnummer og servicenummer

 

Datakontroll | Full kontroll på datakostnadene

Datakontroll sikrer deg mot ekstra kostnader for databruk. Tjenesten reduserer hastigheten på mobilnettet når du har brukt opp din inkluderte datamengde og stopper faktureringen for videre bruk. 

 

Den begrensede hastigheten vil være 128 kbit, men med litt tålmodighet kan man åpne appen for å kjøpe mer data eller endre abonnement. Bruk ved denne hastigheten faktureres ikke.

 

Kjøper du mer data eller bytter til et større abonnement, får du full fart igjen - slik du også gjør når du går inn i neste måned. Ekstra data eller større abonnement kjøper du enkelt i Talkmore-appen eller på Min Side.

 

Hvordan aktiverer jeg datakontroll?
Tjenesten aktiveres av eier for hver enkelt bruker på Min Side/Talkmore-appen ved å velge bruker - innstillinger - datakontroll. Tjenesten kan også aktiveres via kundeservice.

 

Barnemodus

Barnemodus består av Full Kontroll og Nettvern. En ekstra god løsning for barn, ved å gi foreldre trygghet med å stoppe overforbruk og varsling av utrygge nettsider. Barnemodus er en kostnadsfri tjeneste som vi tilbyr for alle medlemmer av Talkmore Familie!
Aktiver Tjenesten
To barn som sitter i sofa med nettbrett og telefon
Fant du det du lette etter?

Endre brukernavn

Hent ut et SIM-kort på en hvilken som helst Narvesen eller 7/11, les mer her.

Les mer

Hvordan aktivere ditt henteSIM

Kom i gang med ditt nye Talkmore SIM-kort. Les hvordan her

Les mer

Kan jeg velge overføringsdato selv?

Her finner du nyttig info og svar på ofte stilte spørsmål rundt overføringsdato.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk drifsmeldingene våre for status.