Hente-SIM

Hent ut et SIM-kort på en hvilken som helst Narvesen eller 7/11, les mer her.

Hva er Hente-SIM?

Med Hente-SIM kan du hente ut SIM-kort på en hvilken som helst Narvesen eller 7/11 butikk slik at du slipper vente på postgangen ved behov for nytt kort.

 

Hvem kan bestille Hente-SIM?

Hvis du bestiller abonnement hos oss med overføring av nummer fra annen operatør kan du bestille Hente-SIM, alle eksisterende kunder kan også bestille Hente-SIM.

 

Merk: Det er ikke mulig å bestille Hente-SIM ved bestilling av helt nytt nummer fra oss. Av personvernhensyn må det første SIM-kortet til nye nummer sendes til folkeregistrert adresse.

 

Hvordan går jeg frem og får i gang Hente-SIM?

  1. Ved bestilling av abonnement vil du få valget mellom å få SIM-kort tilsendt per post eller med som Hente-SIM. Velg Hente-SIM, så sender vi deg en hentekode på SMS og e-post og du kan hente ut kortet på en hvilken som helst Narvesen eller 7/11 butikk.
  2. Etter kortet er hentet ut må det aktiveres, dette gjør du via Mine Sider eller i Talkmore-appen under Hjem - SIM-kort - Aktiver et SIM-kort.
  3. Når kortet er aktivert vil overføringen av nummeret ditt iverksettes og du får opp dato abonnementet ditt blir aktivt hos oss.
  4. På overføringsdato setter du det nye SIM-kortet ditt i telefonen og skrur den av og på.
Fant du det du lette etter?

Hvordan aktivere ditt henteSIM

Kom i gang med ditt nye Talkmore SIM-kort. Les hvordan her

Les mer

Hva er inkludert i enkeltabonnement?

Les mer om hva er inkludert i ditt enkeltabonnement.

Les mer

Endre brukernavn

Slik endrer du navn på bruker av abonnementet.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.