Hva er Hente-SIM?
Med Hente-SIM kan du hente ut SIM-kort på en hvilken som helst Narvesen eller 7/11 butikk slik at du slipper vente på postgangen ved behov for nytt kort.
Hvem kan bestille Hente-SIM?
Hvis du bestiller abonnement hos oss med overføring av nummer fra annen operatør kan du bestille Hente-SIM, alle eksisterende kunder kan også bestille Hente-SIM.
Merk: Det er ikke mulig å bestille Hente-SIM ved bestilling av helt nytt nummer fra oss. Av personvernhensyn må det første SIM-kortet til nye nummer sendes til folkeregistrert adresse.
Hvordan går jeg frem og får i gang Hente-SIM?
- Ved bestilling av abonnement vil du få valget mellom å få SIM-kort tilsendt per post eller med som Hente-SIM. Velg Hente-SIM, så sender vi deg en hentekode på SMS og e-post og du kan hente ut kortet på en hvilken som helst Narvesen eller 7/11 butikk.
- Etter kortet er hentet ut må det aktiveres, dette gjør du via Mine Sider eller i Talkmore-appen under Hjem - SIM-kort - Aktiver et SIM-kort.
- Når kortet er aktivert vil overføringen av nummeret ditt iverksettes og du får opp dato abonnementet ditt blir aktivt hos oss.
- På overføringsdato setter du det nye SIM-kortet ditt i telefonen og skrur den av og på.