SIM-kort til nytt abonnement

Her finner du informasjon om levering og aktivering av SIM-kort til nytt abonnement hos oss.

Hvordan får jeg SIM-kortet mitt når jeg bestiller abonnement?

Ved bestilling av abonnement hos oss får du valget mellom å få SIM-kort tilsendt per post eller med hentekode.

 

Posten

Hvis du velger å motta SIM-kortet ditt per post sender vi det ut etter bestilling og du mottar kortet i løpet av 7 virkedager. SIM-kortet aktiveres da automatisk på overføringsdatoen oppgitt i bestillings bekreftelse og velkomst e-post.

 

Hva er Hente-SIM?

Med Hente-SIM kan du hente ut SIM-kort på en hvilken som helst Narvesen eller 7/11 butikk slik at du slipper vente på postgangen ved behov for nytt kort.

 

Hvem kan bestille Hente-SIM?

Hvis du bestiller abonnement hos oss med overføring av nummer fra annen operatør kan du bestille Hente-SIM, alle eksisterende kunder kan også bestille Hente-SIM.

 

Merk: Det er ikke mulig å bestille Hente-SIM ved bestilling av helt nytt nummer fra oss. Av personvernhensyn må det første SIM-kortet til nye nummer sendes til folkeregistrert adresse.

 

Hvordan går jeg frem og får i gang Hente-SIM?

  1. Ved bestilling av abonnement vil du få valget mellom å få SIM-kort tilsendt per post eller med som Hente-SIM. Velg Hente-SIM, så sender vi deg en hentekode på SMS og e-post og du kan hente ut kortet på en hvilken som helst Narvesen eller 7/11 butikk.
  2. Etter kortet er hentet ut må det aktiveres, dette gjør du via Mine Sider eller i Talkmore-appen under Hjem - SIM-kort - Aktiver et SIM-kort.
  3. Når kortet er aktivert vil overføringen av nummeret ditt iverksettes og du får opp dato abonnementet ditt blir aktivt hos oss.
  4. På overføringsdato setter du det nye SIM-kortet ditt i telefonen og skrur den av og på.
Fant du det du lette etter?

Hvordan aktivere ditt henteSIM

Kom i gang med ditt nye Talkmore SIM-kort. Les hvordan her

Les mer

Hvordan aktivere ditt henteSIM

Kom i gang med ditt nye Talkmore SIM-kort. Les hvordan her

Les mer

Kontakter

Her finner du informasjon om lagring av kontakter på telefonen din når du bytter SIM-kort.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk drifsmeldingene våre for status.