Reklamasjon

Her har vi samlet nyttig info om reklamasjon på kjøp gjort i nettbutikken vår.

Hva er reklamasjon?

Ved feil eller mangel på en vare kjøpt har du ifølge forbrukerkjøpsloven reklamasjonsrett. Dette betyr at ved kjøp av varer via nettbutikken vår kan du reklamere og motta kompensasjon for varer med produksjonsfeil, mangel eller andre feil du selv ikke er ansvarlig for.

 

Hva er reklamasjonsfrist?

Hvis du oppdager en feil eller mangel på en vare kjøpt i nettbutikken innen to år fra kjøpsdato, og ønsker å reklamere må det meldes inn senest to måneder fra du oppdager feilen. Selv om fristen er på to måneder anbefaler og oppfordrer vi til å melde fra til oss så fort du oppdager feilen. 

 

Om varen du har kjøpt er ved vanlig brukt ment å vare vesentlig lengre, er fristen for å reklamere fem år.

 

Dersom du ikke reklamerer innen overnevnte frister mister du reklamasjonsretten.

 

Hvordan reklamerer jeg?

For å opprette sak og reklamere et kjøp gjort i nettbutikken vår må du ta kontakt med leverandøren vår Modino.

 

Kontaktinformasjon Modino:

Tlf: 33220120
E-post: talkmore@modino.no

Fant du det du lette etter?

Mobilforsikring

Her har vi samlet nyttig info rundt mobilforsikring.

Les mer

Meld forsikringskrav

Her har vi samlet informasjon rundt opprettelse av forsikringskrav. 

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk drifsmeldingene våre for status.