Funksjoner

Her har vi samlet nyttig info om tips om de viktigste funksjonene på Mine Sider og i Talkmore-appen!

På Mine Sider og i Talkmore-appen kan du følge med forbruket ditt, se og betale faktura, kjøpe ekstra pakker og mye mer. Finn veiledning for de viktigste funksjonene her.

 

Hvordan kan jeg se forbruket mitt?

På Hjem i menyen er det første du ser dataforbruket ditt. Her får du full oversikt over hvor mye du har brukt, og hvor mye du har tilgjengelig ut måneden. Dersom du er administrator og har flere abonnement får du full oversikt over forbruk på alle abonnementene dine.

 

Hvordan kan jeg se fakturaen min?

For å se og betale fakturaen din må du være logget inn som administrator og trykke Faktura i menyen. Her får du full oversikt over både utestående og betalte fakturaer. For å se fakturalinjer med spesifikasjon på hva du er fakturert for velger du måneden du ønsker å se, og velger Se faktura (pdf). Da åpnes det en PDF fil med fakturalinjer for de ulike tjenestene du er belastet for.

 

Hvis du ønsker å se nøyaktig forbruk du er belastet for, som SMS, samtaler og antall GB brukt trykket du på Detaljert spesifikasjon (pdf). Da åpnes det en PDF fil med linjer for alt av forbruk du har hatt i perioden. Dette er kun tilgjengelig for de siste tre måneden tilbake i tid grunnet personvern.

 

Det er kun administrator som har tilgang til å se og betale faktura.

 

Hvordan kan jeg betale fakturaen min?

Dersom du ønsker å betale faktura direkte fra Mine Sider eller appen trykker du på fakturaen du skal betale, og velger Betal faktura, herfra kan du fullføre betaling med kort eller Vipps.

 

Hvordan endrer jeg abonnementet mitt?

Du kan endre abonnementet ditt under Hjem i menyen og i dataforbruksvisningen trykke Endre abonnement og velge ønsket abonnement, etter du har valgt abonnement trykker du Gå videre og Bekreft og bytt abonnement.

 

Det er kun administrator som kan endre abonnement.

 

Hvordan kan jeg skru av og på sperringer?

Dersom du ønsker å skru tjenester og sperringer som Full Kontroll, sperre for datatrafikk, sperre for samtaler til utlandet etc. går du til Hjem i menyen og velger Innstillinger. Herfra kan du skru av og på ulike tjenester ved å trykke på skyveknappen vedsiden av ønsket tjeneste.

 

Det er kun administrator som kan skru sperringer, tjenester og innstillinger av og på.

 

Hvordan aktiverer jeg SIM-kort?

For å aktivere SIM-kort går du til Hjem i menyen og velger SIM-kort, herfra velger du Aktiver et SIM-kort og velger type SIM-kort. Herfra taster du inn SIM-nummeret på kortet som skal aktiveres og trykket Aktiver SIM-kort nå.

 

Hvordan bestiller jeg data- eller talepakker?

For å bestille datapakker for bruk i Norden og EU velger du Kjøp ekstra data under forbruksvisning på Hjem. Her vil du få opp tilgjengelige pakker og velger den du ønsker å kjøpe.

 

For å legge til Ekstra Utland talepakker, og datapakker for bruk utenfor Norden og EU velger du Utland under Hjem. Herfra søker du opp landet du ønsker å legge til pakke for, og tilgjengelige pakker vises.

Det er kun administrator som kan kjøpe ekstra data- og talepakker.


Hvordan bruker jeg fordeler?

For å aktivere fordeler som Trumf og Norwegian Reward går du til Få mer i menyen og velger Rabatter og bonus. Her velger du ønsket bonusprogram og følger veiledningen for å aktivere fordelen.


For å bruke feriedata går du til Få mer og velger Feriedata. Her aktiverer du tjenesten og den er klar til bruk etter du har bekreftet aktiveringen.

Fant du det du lette etter?

Feil på Mine Sider eller i Talkmore-appen?

Vi beklager dette, og ønsker at du sender en henvendelse direkte via kontaktskjemaet eller på chat.

Les mer

Tilgang for deg som ikke er kunde

Dersom du eier ett eller flere numre hos oss, men ikke har nummeret ditt her selv, kan du fortsatt logge inn på Min Side eller i Talkmore-appen - med et eget administratorpassord.

Les mer

Ny bruker?

Når du blir kunde hos oss opprettes det automatisk en bruker til deg, les mer og finn svar på spørsmål her!

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk drifsmeldingene våre for status.