Nullstilling av nettverksinnstillinger

Dersom du opplever problemer med mobildata kan det hjelpe å nullstille nettverksinnstillingene.

Hvordan nullstiller jeg nettverksinnstillingene?

Innstillingene skal automatisk være rett, men dersom du likevel ikke skulle få internett eller motta MMS, kan en nullstilling av innstillingene hjelpe.

 

iPhone

Gå til Innstillinger ➜ Mobilnett ➜ Mobildatanettverk ➜ Bla ned og velg Nullstill innstillinger

Android

Gå til Innstillinger ➜ Tilkoblinger/Mer ➜ Mobilnett ➜ Tilgangspunktnavn ➜ Menyknappen ➜ Tilbakestill til standard

Windows

Gå til innstillinger ➜ Nettverk og trådløst ➜ Mobiltelefon og SIM-kort ➜ SIM-kort innstilinger ➜ velg Telenor Norway

OBS! Husk å slå telefonen av og på etter nullstillingen for at mobildata skal fungere.

Fant du det du lette etter?

SMS-innstillinger

Dersom du ikke får sendt SMS rettes dette som regel via telefonen din sine innstillinger. Les mer her.

Les mer

Driftsmeldinger

Sjekk om det er feil med dekningen i området ditt.

Les mer

Automatisk oppsett (kun eldre telefoner)

Noen ganger fungerer ikke alt som det skal. Da kan det være lurt å ta en titt på mobilens innstillinger.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk drifsmeldingene våre for status.