Talkmore Forhåndsbetalt 

Her har vi samlet nyttig info og svar på spørsmål rundt saldo og betaling ved forhåndsbetalt kontantkort.
Hvordan fyller jeg saldo?

Saldo fylles på via Mine Sider eller Talkmore-appen med bank/kredittkort eller Vipps. Du kan også fylle saldo med autopåfyll eller via våre hjemmesider, du finner mer info om dette lenger ned på denne siden.

 

Slik fyller du saldo på Mine Sider og i Talkmore-appen:

  1. Gå til Mine Sider eller Talkmore-appen
  2. Logg inn med telefonnummer og passord
  3. Hjem trykk Fyll på saldo
  4. Trykk Fyll på beløp, og velg beløp mellom 50-9999,– du ønsker å fylle på
  5. Trykk på Utfør betaling og gå videre til betalingsvinduet
  6. Velg ønsket betalingsmetode, følg veiledning og utfør betalingen

Etter betalingen er gått gjennom og bekreftet er saldo fylt på ditt forhåndsbetalte abonnement og klar til bruk. Du vil da se oppdatert saldo i oversikten under Hjem på Mine Sider eller i Talkmore-appen.

 

Dersom du ikke ønsker eller har mulighet til å fylle på saldo via Mine Sider eller i Talkmore-appen kan dette gjøres via saldopåfyllsiden på våre hjemmesider eller via nettbank

Hva er autopåfyll?

Autopåfyll er en tidligere tjeneste som automatisk fylte på saldoen. For kunder med autopåfyll vil saldoen automatisk fylles på med et beløp du bestemmer når saldoen din går under 50,–. Det er ikke lenger mulig å aktivere denne tjenesten. Om du ønsker månedlige trekk, vil vi anbefale et fakturaabonnement med avtalegiro.
Pssst. Med et "normalt" forbruk vil det fort lønne seg med et månedlig abonnement i stedet for Forhåndsbetalt.

 

Minstebeløp du kan velge for autopåfyll er 200,– og maksbeløp er 900,–. Når saldo går under 50kr vil ditt betalingskort automatisk belastes valgt beløp og saldo fylles på.

  

Hvordan betaler jeg for tilleggstjenester med kontantkort?

Selv om du ikke betaler for ditt abonnement hos oss via en månedlig faktura kan du selvfølgelig bruke Tilleggstjenester som Tvilling- eller Datakort.

Tilleggstjenester har en månedspris, og denne vil da trekkes fra saldoen på det forhåndsbetalte abonnementet ditt. Trekket gjøres hver måned tre dager før ny måned starter. Det er derfor viktig å se til at du har nok saldo til å dekke kostanden av tjenestene du bruker.

OBS! Det er ikke mulig å ha Ekstra Utland talepakker på Forhåndsbetalt abonnement.

 

Hva skjer hvis jeg ikke har nok saldo?

Trekket gjennomføres selv om du ikke har nok saldo til å dekke kostnaden av tilleggstjenesten. Vi trekker da hele ringesaldoen som er tilgjengelig, og mellomlegget som mangler vil utgjøre en minussaldo.

Eksempel:
- Du har en saldo på 20 kr,– og Tvillingkort koster 29,–/mnd

- Tre dager før starten av ny måned trekkes det 29,– fra saldoen din på 20,–. Saldoen din vil da være -9,–

Hva skjer når saldo går i minus?

Så fort systemet registrerer at ringesaldoen er tom vil SIM-kortet bli sperret for videre bruk.

For å åpne SIM-kortet igjen må du fylle på saldo.
SIM-kortet åpnes igjen automatisk så snart du har positiv saldo, og etter SIM-kortet ditt er åpnet må du vente ca. 5 minutter og ta en omstart av telefonen din.

Fant du det du lette etter?

Din første faktura

Her finner du informasjon om din første faktura hos Talkmore.

Les mer

Tips til

Nyttige ting å sjekke, om du får et uventet beløp på faktura

Les mer

Fakturakopi og detaljertspesifikasjon

Les mer om fakturakopi eller detaljespesifikasjon på din faktura hos Talkmore.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk drifsmeldingene våre for status.