Faktura ved endring av abonnement

Her finner du nyttig info om svar på spørsmål rundt faktura ved endring av abonnement.

Hvordan blir fakturaen når jeg oppgraderer abonnementet mitt?

Når du oppgraderer abonnementet ditt vill mellomlegget komme med på neste faktura. Dette blir da i tillegg til månedsprisen for ny måned. Derfor vil denne fakturaen være litt høyere enn vanlig.

 

Eksempel
La oss si at du har et abonnement til 249,– og du bestemmer deg for å oppgradere til et abonnement som koster 299,– i april. På fakturaen som blir sendt ut 1. mai, vil du se at du blir belastet 50,– i mellomlegg mellom det nye og det gamle abonnementet i april. Med andre ord, beløpet du betaler i mai dekker mellomlegget fra oppgraderingen i april, pluss normal månedsprisen for mai og eventuelt bruk utover det inkluderte i april.

 

Hvordan blir fakturaen når jeg nedgraderer abonnementet mitt?
Når du endrer til et lavere abonnement, skjer endringen den første dagen i neste måned. Din neste faktura vil da inneholde den nye månedsprisen, pluss eventuell bruk utover det inkluderte fra måneden som har vært.

 

Du kan enkelt endre abonnementet ditt på Mine Sider eller i Talkmore-appen.

Fant du det du lette etter?

Betalingsmetoder

Her finner du nyttig info og svar på spørsmål om betalingsmuligheter for faktura fra oss.

Les mer

Høyre faktura enn forventet

Her har vi samlet nyttig info og svar på ofte stilte spørsmål for deg som har mottatt en høyere faktura enn forventet.

Les mer

Nettslett på faktura

Nettslett er en tjeneste inkludert i alle abonnementene våre. Her har vi samlet nyttig info og svar på spørsmål om nettslett på fakturaen din.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk drifsmeldingene våre for status.