Avtalegiro og eFaktura

Her har vi samlet nyttig informasjon og svar på spørsmål om AvtaleGiro og eFaktura.

Hos oss har du muligheten til å velge mellom AvtaleGiro og eFaktura. Med AvtaleGiro eller eFaktura slipper du å holde kontroll på forfallsdato - det tar banken seg av! Vi anbefaler alle kundene våre å opprette AvtaleGiro eller eFaktura for enkel betaling.

 

Hvordan fungerer AvtaleGiro? 

Med AvtaleGiro trekkes fakturabeløpet automatisk fra kontoen din ved forfall.

  • Du aktiverer AvtaleGiro via Mine Sider eller Talkmore-appen under Faktura - Endre betalingsmetode - Opprett AvtaleGiro og følger stegene som blir oppgitt.
  • AvtaleGiro kan du også opprette i nettbanken eller ved å ta kontakt med banken din.

OBS! Det kan ta opptil 6 uker fra avtalen opprettes i din nettbank til den trer i kraft, dette fordi avtalen må godkjennes hos betalingsleverandør Nets. I mellomtiden må faktura betales manuelt. Du får beskjed av banken når avtalen din trer i kraft, og etter dette går betalingene helt av seg selv.

 

Hvordan fungerer eFaktura? 

Med eFaktura sendes faktura direkte til nettbanken din, der du enkelt får oversikt over, kan se og kan godkjenne betaling.

  • For å bruke eFaktura må du skru dette på i nettbanken din, hos de fleste banker heter tjenesten Alltid eFaktura eller Ja takk til alleAlle fakturaer fra leverandører til deg sendes da direkte til nettbanken din.

 

Hvordan utsetter jeg betaling med AvtaleGiro eller eFaktura?

Dersom du trenger å utsette forfallsdato på din betaling endrer du forfall i nettbanken din. Du må også da utsette forfallsdato hos oss via Mine Sider eller Talkmore-appen for å unngå at faktura forfaller før betalingen går ut fra nettbanken din. Les mer her.

Fant du det du lette etter?

Fakturaen ved kjøp av datapakker

Ved kjøp av data- og talepakker eller hastighetsreload har du to muligheter for betaling, betal nå eller betal på faktura.

Les mer

Sperret abonnement

Er abonnementet ditt blitt sperret kan det skyldes forfalt faktura eller at du har nådd din grense for totalt utestående beløp.    

Les mer

Din første faktura

Her finner du informasjon om din første faktura hos Talkmore.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk drifsmeldingene våre for status.