Eierskifte til og fra samlet kundekonto og faktura.

Finn svar på ofte stilte spørsmål og annen nyttig info rundt samling og splitting av faktura med ulik juridisk eier.

Hvordan samler jeg flere nummer på samme faktura når de har ulik eier?

Ønsker du å samle to eller flere nummer på en faktura gjør du dette enkelt via Mine Sider.

Slik gjør du:

  1. Logg inn på Mine Sider med det telefonnummer du ønsker å flytte 
  2. Gå til Profil  og klikk på Endre eier av abonnement
  3. Velg Flytt mitt nummer til en annen Talkmore-konto
  4. Tast inn telefonnummeret til den som nummeret skal flyttes sammen med
  5. Nummeret du taster inn mottar en SMS for bekreftelse.
    Svar på meldingen med kodeord “BEKREFTFLYTT” for å fullføre samlingen.

OBS! Juridisk eierskap av ditt nummer vil automatisk endres til eier av nummeret du samler med. 

Hvordan flytter jeg nummeret mitt ut av en samlefaktura, og endrer eier?

Skal du endre eier på noen i abonnementet ditt, må dere fylle ut et eierskifteskjema og sende oss dette via kontaktskjema.

Slik fyller dere ut eierskifteskjema:

  1. Nåværende Kunde delen av skjemaet fyller dere ut informasjon og signatur til den som idag er eier av nummeret
  2. Ny kunde delen av skjemaet fyller dere ut informasjon og signatur til den som skal ta over eierskap av nummeret
  3. Overdragelsen gjelder mobilnummer feltet fyller dere ut nummeret det skal endres eier på
  4. Signatur ny kunde delen av skjemaet må den som skal bli ny eier signere på nytt og fylle ut dato

OBS! Merk at alle felter må være fylt ut, og begge parter må signere for at vi kan godkjenne eierskiftet

 

Hvordan endrer jeg eier på alle nummer som er samlet på en faktura?

Dersom du skal du endre eier på hele kunde kontoen, må du fylle ut eierskifteskjema per nummer.

Hvis kun eier flyttes ut (for eksempel til et bedriftsabonnement), vil denne personen fortsatt stå som eier av de resterende familiemedlemmene. 

Last ned eierskifteskjema her.

 

Kan jeg signere eierskifteskjema elektronisk? 

Du kan enkelt fylle ut og signere skjemaet elektronisk eller på papir og scanne dokumentet, og sende den inn til oss via vårt kontaktskjema.

Ta kontakt med kundesenteret, så vil vi sende deg et eierskifteskjema og en link for signering på mail. 

Fant du det du lette etter?

Eierskifte - bedriftsabonnement

Slik endrer du eierskap av nummeret ditt fra en bedrift til en annen bedrift eller privatperson.

Les mer

Eierskifte privatkunder

Her finner du veiledning for eierskifte av ditt abonnement hos oss.

Les mer

Ny kunde - privatabonnement

Slik bekrefter du endring av juridisk eierskap ved overføring til oss. Les mer.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk drifsmeldingene våre for status.