Hva er forskjellen på Samlefaktura og Familie abonnement?
Hvis du og familien idag har hvert deres Enkeltabonnement samlet på én faktura, kalles dette samlefaktura. Dere har da et individuelt abonnement på hvert nummer, men betaler for de på en felles faktura. Med samlefaktura kan dere ikke fordele datamengden mellom numrene.
Lønner det seg å endre fra Samlefaktura til Familie abonnement?
Det lønner seg ofte å endre til Familie abonnement, særlig om dere er mange medlemmer på en faktura. Se ulike Familie abonnement og priser her.
Hvordan endrer vi til Talkmore Familie?
Dersom dere har Samlefaktura, og ønsker å endre til Familie abonnement gjør administrator dette enkelt via Mine Sider eller i Talkmore-appen. Slik gjør du:
- Logg deg inn på Mine Sider eller i Talkmore-appen
- Bla ned til Deres forbruk og velg nummeret til eier
- Trykk Endre abonnement og velg Bytt til Talkmore Familie
- Velg ønsket abonnement og gå gjennom bestillingsløpet
Ønsker du Talkmore Familie, men har ikke en samlefaktura i dag?
For å ha Talkmore Familie må alle nummer som skal være med i abonnementet være samlet på en felles faktura. Hvis du har flere nummer på forskjellige fakturaer må disse først samles før dere kan endre til Talkmore Familie. Dere kan få hjelp til å ordne dette via vårt kundesenter.