Frakt og levering

One2cel leverer kun til fastlands-Norge. Av sikkerhetsmessige hensyn leverer vi kun til den adresse som blir oppgitt under betalingsalternativene gjennom Klarna. Har du spørsmål om levering, kontakt kundeservice på talkmore@one2cel.no eller ta kontakt via telefon på 800 20 120.


Ordreutsendelse
One2cel sender ut ordre samme dag dersom ordre er registrert inn før kl 1400 og varen er på lager. Ordre som blir registrert etter kl 1400 blir sendt påfølgende arbeidsdag.

Leveringsmåte
One2cel benytter Bring sin tjeneste Servicepakke for utlevering.
Det er ikke mulig for våre kunder å hente pakken på lager.

Fraktkostnader
One2cel benytter Bring sine satser for frakt. Pris for frakt blir oppgitt før du bekrefter din bestilling til oss.

Pakkesporing
Leveringsbekreftelse med sporingsnummer til din pakke sendes til deg pr e-post når pakken sendes fra vårt lager. Leveringsbekreftelsen sendes før transportøren henter varene hos oss, derfor kan det ta noen timer før pakken kan spores. For å spore forsendelsen din, kan du bruke Pakkesporing direkte fra ordrestatus på "Min side" slik at du slipper å kontakte oss for å finne ut hvor pakken er.

Skade under transport
Om varen er skadet under transport med Posten, skal følgende gjøres:

  • Du må ta vare på emballasje samt produktene.
  • Meld fra skriftlig til One2cel via talkmore@one2cel.no.
  • Når One2cel har registrert saken går du til posten med den skadde forsendelsen og emballasjen.
  • Ta gjerne bilder av skaden for dokumentasjon.
  • Sammen med posten skriver du ut en skademelding.
  • Postens skademelding sendes til One2cel sammen med den forsendelsen som er skadet.
  • Lovverket henviser til at du gjør ting "innen rimelig tid" og vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng til når du har hentet/mottatt produktet.


Problemer ved kreditering
Har du mottatt kreditnota, men ingen penger?
Kontakt oss da på e-post (talkmore@one2cel.no).