SIM-kort

Bestille og aktivere SIM-kort

Nytt simkortJeg er kunde og vil bestille nytt SIM-kort. 

Om du allerede har et aktivt nummer hos oss, kan du bestille nytt SIM-kort via Mine Sider. Dette gjelder bestilling av hovedSIM, tvillingSIM og datakort. 

 

NYHET! Nå kan du også hente SIM-kort i butikk

Bestiller du nytt SIM- kort kan du nå  også hente det på Narvesen, 7-Eleven eller Shell 7-Eleven kiosk. Velg 'hente i butikk' når du bestiller på Mine Sider, og husk å ta med kvitteringen du får på SMS eller e-post. Du må også vise frem gyldig legitimasjon.

Du får da to kort i pakken, som kan aktiveres som vanlig SIM, datakort eller TvillingSIM. Du betaler ingenting i butikk, men belastes på neste faktura.

 

Hvordan aktiverer jeg mitt SIM-kort? 

Logg inn på Mine Sider, deretter velger du fanen "SIM-kort" og taster inn de siste 12 sifrene på kortet. Ditt SIM-kort er klart i løpet av 10-15 minutter. 

 

Jeg er ny kunde - hvordan aktiveres SIM-kortet?

Som ny kunde blir ditt nye SIM-kort aktivert automatisk. Dato og klokkeslett for aktiveringen står i brevet du mottar i posten. 

 

Hvor sendes SIM-kortet?

Ved ny bestilling sendes SIM-kort alltid til din folkeregistrert adresse av sikkerhetsmessige grunner.  

PIN og PUK kode Lage ny PIN-kode SIM-kort ikke aktivt? Sperre SIM-kort Operatørlås