Når du kommer til steg 2 i bestillings-løpet for kjøp av telefon kan du velge om du vil kjøpe med eller uten forsikring, og hvilken forsikring du eventuelt ønsker å kjøpe.
Vi tilbyr to ulike forsikringer
- Skjermforsikring til kun 99 kr/mnd
- Plussforsikring til kun 159 kr/mnd.
Når du skal velge forsikring kan du samtidig lese litt mer om hva de forskjellige forsikringene inkluderer, slik at du velger den som passer best for deg.
NB! Det er ikke mulig å bytte mellom forsikringene.
Du kan også lese mer om våre forsikringer her.
Merk at Mobilforsikring ikke kan bestilles i ettertid, det er derfor viktig at du passer på å velge ønsket forsikring når du kjøper din nye telefon
Vi tilbyr pr nå kun forsikring ved kjøp av mobil hos oss.
Har du kjøpt mobil med forsikring hos oss gjelder forsikringen helt til du eventuelt sier den opp, ved eventuelt bytte av operatør eller hvis du kjøper deg ny mobil. Forsikringen vil kun videreføres ny mobil dersom du har fått delvis eller helt ny mobil via forsikringen.
Hvis uhellet er ute: Har du allerede forsikring og ønsker å opprette et krav? Ta kontakt med vår forsikringspartner Squaretrade.
Telefon: +47 21 49 20 59
Retten til erstatning bortfaller dersom kravet ikke er meldt innen ett -1- år etter at du (som har forsikring) har fått kunnskap om forhold som begrunner det.
Reklamasjon
Hvis det oppdages en feil eller mangel må forbrukeren innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget, eller burde oppdaget den, gi selgeren melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen (reklamasjon). Fristen for å reklamere er allikevel ikke kortere enn to måneder fra det tidspunktet da forbrukeren oppdaget mangelen. Reklamasjon må senest skje to år etter at forbrukeren overtok tingen. Dersom tingen eller deler av den ved vanlig bruk er ment å være vesentlig lengre, er fristen for å reklamere fem år.
Hvis forbrukeren ikke reklamerer i tide, tapes retten til å gjøre mangelen gjeldende. En mangel som viser seg innen seks måneder etter at forbruker overtok tingen (normalt leveringstidspunktet) skal formodes å ha eksistert ved risikoens overgang.
Melding om feil og mangler ved produktene kan overbringes One2Cel muntlig eller skriftlig. Av bevishensyn anbefaler vi at reklamasjon sendes One2Cel skriftlig.
For mer informasjon om Reklamasjon kan du trykke på denne linken.
Service
Dersom det er feil på varen du har kjøpt i nettbutikken, må du ta kontakt med One2Cel for hjelp videre med tanke på service/reklamasjon.
Dersom du har sendt inn en vare på service tar det som regel 1-2 uker fra serviceordren er opprettet til du har varen tilbake reparert hos deg.
Ved oppretting av servicesak, får du tilsendt innlogging til saken på epost. Der får du brukernavn og passord slik at du enkelt kan logge inn og følge fremgang i saken, stille spørsmål samt svare på eventuelt prisoverslag.
Kontaktinformasjon One2Cel
Telefon: 33220120
E-post: talkmore@one2cel.no
Alle våre kunder får 1000 kr rabatt ved kjøp av mobiltelefon. Enten du allerede er kunde eller vil bli det.
Bestill og kjøp telefon her