Bestillingen min feilet

Bestillingen min feilet - hva gjør jeg?

Det kan være mange årsaker til at bestillingen din har feilet, men fortvil ikke
- som regel er det ikke noe problem å fikse det!

Vi har listet opp de vanligste årsakene til feilet bestilling under her, noe som kan være verdt å ha i bakhodet når du kontakter kundeservice for å fikse opp i det.

  1. Er nummeret ditt registrert på et annet navn hos din nåværende operatør?

    Dersom ditt nummer eies av en annen vil du motta en SMS fra 1960.
    Svar på SMS til 1960 med kodeord BEKREFT for å bekrefte at du har lov til å overføre nummeret i ditt navn.

  2. Eies ditt nummer av bedrift/arbeidsgiver?

    Dersom du har hatt telefon gjennom jobben, kan det hende firmaet er oppført som eier av nummeret ditt. Send oss et eierskifteskjema slik at vi kan endre eieren fra bedrift til deg privat.
    Eierskifteskjema finner du her.

  3. Er ditt nummer sagt opp hos gammel operatør?

    Ditt nummer må være aktivt hos en annen operatør for at du skal kunne overføres til Talkmore. Du må ta kontakt med din nåværende operatør for å heve oppsigelsen, før du kan bytte til Talkmore.

  4. Har du hemmelig nummer?

    Står du oppført med "hemmelig nummer" hos din nåværende operatør, må du åpne dette hos nåværende operatør før du overføres til Talkmore.
Fant du det du lette etter?

Din første faktura

Her finner du informasjon om din første faktura hos Talkmore.

Les mer

Mine Sider og Talkmore-appen

Mine Sider og Appen skal gjøre alt enklere, men noen ting kan være litt forvirrende der også. Her finner du svar på de fleste spørsmål.

Les mer

Overføre nummer til Talkmore

Informasjon om hvordan du kan sette i gang overføring av ditt telefonnummer til Talkmore.

Les mer
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk drifsmeldingene våre for status.