levering til en annen adrese

Levering til annen adresse

Skal du kjøpe telefon i gave, eller må få den levert til en annen adresse?

Det er ikke noe problem! Når du kommer til det aller siste steget i bestillingen «Betaling» kan du legge inn ønsket adresse for levering. Du vil se 2 ulike endringsmuligheter: "Dine opplysninger" og "Levering", for å endre leveringsadresse må du endre informasjonen under "Levering". Der kan du også legge inn annen e-post og telefonnummer, slik at eventuelle varsler i forbindelse med kjøpet ikke kommer til den du skal overraske med ny mobil.

 

Endre leveringsadresse etter ordre er lagt inn

Av sikkerhetsmessige årsaker er det ikke mulig å endre adresse etter bestilling er lagt inn. Dette er for å forhindre svindel og tyveri.

Fant du det du lette etter?

Frakt og levering

Her finner du informasjon om alt du måtte lure på, innen frakt og levering for ditt nettbutikk-kjøp

Les mer

Levering og lagerstatus

Her er alt du trenger å vite om leveringstid på våre mobiltelefoner.

Les mer

Har du bestilt en av de nyeste modellene?

Dersom du har bestilt en nylansering eller en av de nyeste modellene, kan det være noe ventetid.

Les mer
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre medarbeidere på kundeservice.
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk drifsmeldingene våre for status.