1.mars 2021 fusjonerte Dipper med Talkmore, og ble til Talkmore Bedrift. Før fusjonen hadde vi i Talkmore egne bedriftskunder, nå kalt firmakunder. Her finner dere svar på det aller meste dere skulle lure på :)
Nei, i praksis får det ingen betydning for deg som er firmakunde. Den eneste endringen er at du fremover vil bli omtalt om firmakunde i stedet for Bedriftskunde. Dette er rett og slett av praktiske årsaker slik at det blir lettere for deg å finne og få riktig informasjon, og for å unngå forvirring med nye Talkmore Bedrift (gamle Dipper).
Du trenger ikke bytte SIM-kort, og du beholder samme innlogging på Mine Sider/Talkmore-app. Så du vil fortsatt finne f.eks PIN/PUK-kode på samme sted som tidligere
Den eneste endringen du vil se på fakturaen din er vår flotte nye logo, ellers vil alt være det samme! :)
Nei, alle priser og betingelser blir de samme. Men vi jobber jo også hele tiden for at du skal ha de beste priser og betingelser, og det ville vi gjort uansett fusjon eller ikke.
Forskjellen er at det er forskjellige abonnementer, priser, tjenester og betingelser. Og det er forskjell på disse tingene fordi vi nå er to operatører som har slått oss sammen :)
Prisene hos Talkmore Bedrift er annerledes enn de prisene firmakunder har hos Talkmore Privat, men hos Talkmore Bedrift tilbys det også Bedriftsnett, sentralbord og andre tjenester vi ikke har hos Talkmore Privat, som er spesielt tilpasset for bedrifter.
Talkmore Bedrift har de mest fornøyde kundene, nå 6 år på rad. Og scorer alltid høyt på bytt.no på sine abonnementer.
Nei, det er dessverre ikke mulig å få sentralbord og bedriftsnett uten å bytte til Talkmore Bedrift. Det er fordi dette er tjenester som Talkmore Bedrift (gamle Dipper) har tatt med seg inn i fusjonen, og finnes derfor kun i deres produkttilbud, spesielt tilpasset nettopp for bedrifter.
Du vil beholde de prisene og betingelsene du har i dag. Men vi jobber jo også hele tiden for at du skal ha de beste priser og betingelser, og det ville vi gjort uansett fusjon eller ikke :)
Om du ønsker å legge til en nyansatt i firmaavtalen din kontakter du bare kundeservice for privatkunder, så hjelper de deg.
Fordi Talkmore Privat og Talkmore Bedrift fortsatt har ulike systemer etter fusjoneringen, ligger firmakunder i samme system som privatkundene. Derfor er det kundeservice for privatkunder du må kontakte for å få hjelp til akkurat dette.
Nei, du trenger ikke gjøre noen endring her. Alt vil bli som før, og gå automatisk slik du er vant til.
Ja, det vil de! Du beholder samme innlogging til Mine Sider/Talkmore-app som du alltid har hatt, og kan se alle dine tidligere fakturaer, helt fra du ble kunde.
Vi slår oss sammen med Talkmore Bedrift (gamle Dipper) fordi vi ser vi kan være sterkere sammen enn hver for oss.
Ønsker du å være firmakunde er det selvfølgelig lov, vi tvinger ingen til å gå over til Talkmore Bedrift. Men vi hjelper deg selvfølgelig dersom du er interessert i å bytte til Talkmore Bedrift.
Vi ønsker ikke å tvinge noen til å bytte til Talkmore Bedrift, men om ditt firma ønsker å bytte er det selvfølgelig veldig lov. Siden vi har vært to selskaper veldig lenge har vi for øyeblikket litt forskjellige systemer, så et bytte til Talkmore Bedrift vil pr nå innebære bytte av SIM-kort, re-aktivering av bankID med mere, likt som ved et vanlig operatør bytte.
Om du ønsker å bytte til Talkmore Bedrift kan vår flotte kundeservice-gjeng for bedrift hjelpe deg med det. Eller du kan selvfølgelig også legge inn en bestilling på våre hjemmesider.
Siden vi har vært to selskaper veldig lenge har vi for øyeblikket litt forskjellige systemer, så et bytte til Talkmore Bedrift vil pr nå innebære bytte av SIM-kort, re-aktivering av bankID med mere, likt som ved et vanlig operatør bytte.
De flotte nye Talkmore Fordelene gjelder selvfølgelig for deg som er firmakunde også! Så her er det bare å hive seg rundt, om du ønsker å kjøpe en ny mobil eller få lavere strømregning.
De nye fordelene:
Alle våre kunder har Nettslett inkludert i abonnementet sitt, også firmakunder!
Nettslett er en forsikring hvor du får advokathjelp hvis du blir utsatt for netthets, eller privat innhold kommer på avveie. Vi ønsker ikke at noen skal føle seg utrygge på nett!
Hvorfor har Firma-kunder inkludert Nettslett?
Ingen skal føle seg utrygge på nett, derfor har alle Talkmore-kunder, også alle våre Firma-kunder, Nettslett automatisk inkludert i sine abonnement.
Nettslett dukker opp på faktura, men påvirker ikke månedsbeløpet. Forsikringen er unntatt fra MVA-beregningen, og må derfor skilles ut på faktura, med en egen linje, for å vise korrekt MVA. Konsekvens for dere som Firma-kunder er at prisen eksklusiv MVA blir noe høyere.
Siden vi har slått oss sammen med Talkmore Bedrift har vi fått en flott ny kundeservice-avdeling spesielt for bedrifter, og for dere som er firmakunder. Når du ringer inn til oss kan du da velge Bedrift i telefonmenyen. Det finnes også en chat du som firmakunde kan benytte deg av på bedriftssidene våre. Du får alltid hjelp når du kontakter oss, uansett type kundeforhold.
Lurer du på noe vedrørende din faktura, eierskifte, innlogging på Mine Sider eller lignende finner du, som firmakunde, informasjonen du trenger inne på Talkmore Privat sine Spørsmål og Svar-sider.
Det er også via Talkmore Privat sin hjemmeside du kan logge deg inn på Mine Sider, men om du skulle gjøre det via Talkmore Bedrift sine sider vil du også bli sendt videre til riktig sted automatisk.