Mine Sider og Appen skal gjøre alt enklere, men noen ting kan være litt forvirrende der også. Her finner du svar på de fleste spørsmål :)
På Mine Sider og i Talkmore-app kan du se alle dine fakturaer, administrere abonnementene dine, kjøpe datapakker, endre abonnement og mye mer.
Talkmore-app laster du ned på telefonen din, mens Mine Sider er på web.
Har du iPhone kan du laste ned appen her. Har du Android kan du laste ned appen her.
Per i dag har vi dessverre ikke en egen app for Windows Phone.
Ja, det er noen ting du bare kan gjøre inne på Mine Sider og noen ting du bare kan gjøre i Talkmore-app.
Eksempler på dette er:
Administrere Talkmore Familie, det kan du kun gjøre i Talkmore-appen. På Mine Sider vil du kun få en oversikt.
Melde deg inn i EnjoyMore og bruke MorePoints, det kan du kun gjøre i Talkmore-appen.
Registrere Norwegian Reward, det kan du kun gjøre på Mine Sider.
Kjøpe datapakke for bruk i utland, det kan du bare gjøre i Talkmore-appen. Mens datapakker for bruk i Norge/EU/EØS kan kjøpes både i Talkmore-appen og på Mine Sider.
Finne PIN-kode, det kan du bare gjøre på Mine Sider. Mens PUK-kode kan du finne både på Mine Sider og i Talkmore-appen.
Betale faktura med Vipps, det kan du bare gjøre i Talkmore-appen. Men å betale med bank-kort kan du kun gjøre på Mine Sider.
Sperre SIM-kort, det kan du kun gjøre på Mine Sider. Mens bestilling og aktivering av nytt SIM-kort kan du gjøre både på Mine Sider og i Talkmore-appen.
Som ny Talkmore-kunde mottar du passord for Mine Sider og Talkmore-app i Velkomst e-post, som vi sender deg etter du har lagt inn bestilling.
Hvis du ikke har mottatt denne e-posten eller hvis du har slettet den ved et uhell kan du bare trykke på denne linken, og så gå til «Ny bruker på Mine Sider?».
Hvis du har glemt passordet ditt kan du gå inn på denne linken, og så trykke på «Glemt passord». Da sender vi deg et nytt pr e-post eller SMS.
Det kan ta opptil 5 minutter før du mottar det nye passordet. Du trenger ikke bestille mer enn 1 gang.
Du finner også mulighet for å bestille nytt passord på innloggingssiden i Talkmore-app.
Merk at dersom du velger å få det til sendt pr e-post, så blir det sendt til den e-post adressen du har registrert hos oss.
Hvis du har trykket «Glemt passord» og fått til sendt et nytt er dette bare et midlertidig passord, og du må opprette et nytt eget passord når du har logget inn på Mine Sider eller i Talkmore-app. Det gjør du slik:
Mine Sider:
Talkmore-app:
Du bruker det samme passordet for å logge inn i både Talkmore-app og på Mine sider.
Hvis du står som ansvarlig for flere telefonnummer, men ønsker at ikke alle skal ha tilgang til å gjøre alt inne på Mine Sider eller i Talkmore-app kan vi hjelpe deg med å sette opp brukertilgang.
Med brukertilgang blir Mine Sider og Talkmore-app begrenset til at man kun kan se sitt eget forbruk og abonnement.
Med administratortilgang vil du ha mulighet til å gjøre alt, og ha oversikt over alle telefonnumrene du er ansvarlig for.
For å få opprettet bruker/admin-passord må du bare ta kontakt med kundesenteret, så hjelper vi deg. Det er mulig både for bedrifter og privatkunder.
Merk at det må registreres brukere på alle telefonnummer for å kunne ha en admin/bruker løsning.
Ønsker du at flere skal ha administratortilgang?
Det er ikke noe problem! Alle de som skal ha administratortilgang bruker bare samme passord for å logge inn.
De som skal ha brukertilgang trenger bare å trykke «glemt passord» neste gang de skal logge seg inn.
NB! Dersom den som står som eier for abonnementene trykker «glemt passord» vil administrator-passordet bli tilbakestilt, og man må ta kontakt med kundesenteret for å få opprettet et nytt.
Dersom du administrere ett eller flere telefonnummer, men ikke er kunde selv så kan du logge inn på Mine Sider og i Talkmore-app ved å bruke et av de telefonnumrene som er kunde her som brukernavn.
Har du da har fått et administrator-passord av kundesenteret vil du ha full oversikt over alle telefonnumrene, selv om du logger inn med et telefonnummer som egentlig bare har bruker-tilgang.
Hvis du ikke har noen aktive telefonnummeret hos oss lengre, vil du heller ikke ha tilgang til Mine Sider eller Talkmore-app lengre.
Vi beklager dette, og ønsker at du sender en henvendelse direkte via kontaktskjemaet eller på chat.
Da vil vi sjekke ut og feilmelde dette så raskt vi kan!