Om din bestilling

Angående din bestilling for overføring av mobilnummer til oss.

Overføringen din er foreløpig ikke godkjent av din nåværende mobiloperatør.
Årsaken til dette er at nummeret du ønsker å overføre er registrert på en annen persons navn og/eller fødselsdato hos din nåværende operatør.

Hva gjør jeg?

For å få godkjent bestillingen må det utføres et eierskifte.
Du trenger da informasjon om hvem som eier nummeret hos din nåværende operatør (kontakt din nåværende operatør om du er usikker)

Skjema for eierskifte finner du her.

 

Bedriftsnummer?

Om nummeret ditt per i dag eies av en bedrift, må skjemaet signeres av personen i bedriften med signaturrett.
Dette er ikke nødvendigvis din nærmeste leder. Sjekk www.brreg.no http://www.brreg.no at rett person signerer, slik at vi kan utføre eierskiftet så raskt som mulig.


Om du har spørsmål eller trenger hjelp, kontakt oss gjerne på talkmore.no/kontakt eller på telefon 815 68 680.

Vi ser frem til å få iverksatt din bestilling slik at du blir en fornøyd kunde hos oss.