Når får vi fakturaen vår?
Fakturaen blir sendt ut den 1. eller 2. i måneden, og forfallsdatoen er 14 dager etter utsendelse. Ønsker dere lengre forfall, kan dere kontakte kundeservice for å få utsatt til maksimalt 30 dager.
Faktura kommer på mail som PDF, men om dere heller ønsker EHF kan dette legges inn av administrator i Talkmore-appen eller på Mine Sider.
Verdt å vite om første faktura
Første faktura inneholder mer enn én månedspris. Det er fordi dere betaler for de dagene dere først var kunder i måneden dere kom inn, samt en vanlig forskuddsfakturering for kommende månedspris. På neste faktura vil det selvsagt kun være én månedspris av gangen, i tillegg til eventuelle kostnader knyttet til bruk utenfor inkludert innhold.
Når er fakturaperioden?
En faktura gjelder for hver hele kalendermåned. Abonnementet deres fornyes den første hver måned uavhengig av oppstartsdato. Dere faktureres for kommende månedspris på hver faktura. Dette betyr at dere betaler månedsprisen for mai på mai-faktura.
Hva er inkludert i månedsprisen?
Månedsprisen er den faste prisen dere betaler for abonnementene deres i måneden. For bedriftskundene våre er følgende inkludert:
-
Valgt datamengde
-
Fri tale, SMS, MMS i Norge og til Norden
-
Roam like home i resten av Europa
-
Data Rollover (gjelder ikke Ubegrenset abonnement)
-
Datakontroll (gjelder ikke Ubegrenset abonnement)
Hvordan faktureres forbruk?
Har du eller dine ansatte forbruk utover det inkluderte vil dette faktureres på deres neste faktura. Forbruk kan være samtaler til spesial- eller servicenummer, om du har kjøpt ekstra datapakker eller andre innholdstjenester. For eksempel vil samtaler til servicenummer utført i mai faktureres på din juni faktura.