Reklamasjon

 

Reklamasjon

Hvis det oppdages en feil eller mangel må forbrukeren innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget, eller burde oppdaget den, gi selgeren melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen (reklamasjon). Fristen for å reklamere er allikevel ikke kortere enn to måneder fra det tidspunktet da forbrukeren oppdaget mangelen. Reklamasjon må senest skje to år etter at forbrukeren overtok tingen.
Hvis forbrukeren ikke reklamerer i tide, tapes retten til å gjøre mangelen gjeldende. En mangel som viser seg innen seks måneder etter at forbruker overtok tingen (normalt leveringstidspunktet) skal formodes å ha eksistert ved risikoens overgang.

Melding om feil og mangler ved produktene kan overbringes Modino muntlig eller skriftlig. Av bevishensyn anbefaler vi at reklamasjon sendes Modino skriftlig.

For mer informasjon om Reklamasjon kan du trykke på denne linken.

 

Service

Hvis det oppdages en feil eller mangel må forbrukeren innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget, eller burde oppdaget den, gi selgeren melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen (reklamasjon). Fristen for å reklamere er allikevel ikke kortere enn to måneder fra det tidspunktet da forbrukeren oppdaget mangelen. Reklamasjon må senest skje to år etter at forbrukeren overtok tingen. Dersom tingen eller deler av den ved vanlig bruk er ment å være vesentlig lengre, er fristen for å reklamere fem år.
Hvis forbrukeren ikke reklamerer i tide, tapes retten til å gjøre mangelen gjeldende. En mangel som viser seg innen seks måneder etter at forbruker overtok tingen (normalt leveringstidspunktet) skal formodes å ha eksistert ved risikoens overgang.

Melding om feil og mangler ved produktene kan overbringes Modino muntlig eller skriftlig. Av bevishensyn anbefaler vi at reklamasjon sendes Modino skriftlig.

For mer informasjon om Reklamasjon kan du trykke på denne linken.

 

Service

Dersom det er feil på varen du har kjøpt i nettbutikken, må du ta kontakt med Modino for hjelp videre med tanke på service/reklamasjon.

Dersom du har sendt inn en vare på service tar det som regel 1-2 uker fra serviceordren er opprettet til du har varen tilbake reparert hos deg.

Ved oppretting av servicesak, får du tilsendt innlogging til saken på epost. Der får du brukernavn og passord slik at du enkelt kan logge inn og følge fremgang i saken, stille spørsmål samt svare på eventuelt prisoverslag.

 

Kontaktinformasjon Modino

Telefon: 33220120

E-post: talkmore@modino.no

Dersom det er feil på varen du har kjøpt i nettbutikken, må du ta kontakt med Modino for hjelp videre med tanke på service/reklamasjon.

Dersom du har sendt inn en vare på service tar det som regel 1-2 uker fra serviceordren er opprettet til du har varen tilbake reparert hos deg.

Ved oppretting av servicesak, får du tilsendt innlogging til saken på epost. Der får du brukernavn og passord slik at du enkelt kan logge inn og følge fremgang i saken, stille spørsmål samt svare på eventuelt prisoverslag.

 

Kontaktinformasjon Modino

Telefon: 33220120

E-post: talkmore@modino.no

Hvis det oppdages en feil eller mangel må forbrukeren innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget, eller burde oppdaget den, gi selgeren melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen (reklamasjon). Fristen for å reklamere er allikevel ikke kortere enn to måneder fra det tidspunktet da forbrukeren oppdaget mangelen. Reklamasjon må senest skje to år etter at forbrukeren overtok tingen. Dersom tingen eller deler av den ved vanlig bruk er ment å være vesentlig lengre, er fristen for å reklamere fem år.
Hvis forbrukeren ikke reklamerer i tide, tapes retten til å gjøre mangelen gjeldende. En mangel som viser seg innen seks måneder etter at forbruker overtok tingen (normalt leveringstidspunktet) skal formodes å ha eksistert ved risikoens overgang.

Melding om feil og mangler ved produktene kan overbringes Modino muntlig eller skriftlig. Av bevishensyn anbefaler vi at reklamasjon sendes Modino skriftlig.

For mer informasjon om Reklamasjon kan du trykke på denne linken.

 

Service

Dersom det er feil på varen du har kjøpt i nettbutikken, må du ta kontakt med Modino for hjelp videre med tanke på service/reklamasjon.

Dersom du har sendt inn en vare på service tar det som regel 1-2 uker fra serviceordren er opprettet til du har varen tilbake reparert hos deg.

Ved oppretting av servicesak, får du tilsendt innlogging til saken på epost. Der får du brukernavn og passord slik at du enkelt kan logge inn og følge fremgang i saken, stille spørsmål samt svare på eventuelt prisoverslag.

 

Kontaktinformasjon Modino

Telefon: 33220120

E-post: talkmore@modino.no

Fant du det du lette etter?
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre kundekonsulenter.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk driftsmeldingene våre for status.