Talkmore Bedriftsnett

Hva er Talkmore Bedriftsnett?

Talkmore Bedriftsnett er en tjeneste hvor bedriften deres får et mobilt sentralbord som løfter samtalehåndteringen til et nytt og profesjonelt nivå. 

 

Som administrator kan man blant annet sette opp åpningstider, svargrupper/køer og legge inn talemeldinger som velkomstmelding og stengtmelding. På den måten håndteres samtaler inn til bedriften raskt og enkelt!

 

De ansatte kan laste ned og bruke Talkmore Bedriftsnett-appen, hvor de blant annet enkelt kan logge seg inn og ut av svargrupper, styre tilgjengelighet og sette over samtaler.

 

Mer om tjenesten kan du lese om her.

Hvordan bestiller man Talkmore Bedriftsnett?

For å bestille bedriftsnett kan du enten fylle ut dette skjemaet, kontakte kundeservice eller logge inn i Talkmore-appen eller på Mine Sider for å bestille. Bestiller du i appen eller på Mine Sider, gjør du følgende:

  • Logg inn
  • Velg administrator-tilgangen
  • Min Bedrift
  • Bedriftsnett
  • Bekreft og bestill

 

Uansett om du bestiller fra skjemaet eller i app/Mine Sider, vil du bli kontaktet så fort vi ser henvendelsen deres.

Fant du det du lette etter?

Tilleggstjenester til Bedriftsnett

Med bedriftsnett fra Talkmore kan man ha en rekke tilleggstjenester, og mer om disse står det om her.

Les mer

Kom i gang med Bedriftsnett-appen

Den enkleste måten å bruke Talkmore Bedriftsnett på er via appen.

Les mer

Hva er et mobilt hovednummer?

Et mobilt hovednummer er et mobilnummer med abonnement og simkort, men som vil oppføre seg som et hovednummer. 

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre kundekonsulenter.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk driftsmeldingene våre for status.