Endring og bestilling av abonnement

Hvordan endrer jeg abonnementet mitt?

Som ansatt kan du til enhver tid endre abonnementet ditt* i Talkmore-appen eller på Mine Sider. Når du har logget inn velger du Endre abonnement, velger nytt abonnement på listen, og trykker bekreft.

 

En oppgradering vil skje med en gang, mens en nedgradering skjer ved førstkommende månedsskifte.

 

*Merk at administrator kan tildele de ansatte begrensede rettigheter. Dette vil si at det kun er administrator av avtalen som kan endre abonnementet ditt. Ser du ikke Endre abonnement-knappen? Snakk med administrator om han/hun tillater endringen, og om han/hun kan endre for deg.

 

Hvordan endrer administrator ansattes abonnement?

Som administrator kan du til enhver tid endre alle de ansattes abonnementer i Talkmore-appen eller på Mine Sider. Velg ansatt du vil endre abonnement for, trykk Endre abonnement, velg abonnement på listen og bekreft.

 

En oppgradering vil skje med en gang, mens en nedgradering skjer ved førstkommende månedsskifte.

 

Hvordan bestiller vi nye abonnementer?

I Talkmore-appen og på Mine Sider kan administrator også legge til nye abonnementer. Her kan dere opprette nye numre eller velge å overføre et eksisterende nummer.

Ved overføring av eksisterende nummer, må du sørge for å ha informasjon (navn og fødselsdato/organisasjonsnummer) om hvem som eier nummeret i dag og en bekreftelse fra dagens eier om at vedkommende/bedriften frasier seg eierskapet av nummeret.

Fant du det du lette etter?

Oppsigelse

Dersom du ønsker å si opp ditt abonnement må dette gjøres skriftlig via vårt kontaktskjema eller chat. Du finner informasjon om hvordan du gjør dette her.

Les mer

Hva er inkludert i mitt abonnement?

Med abonnement fra oss har du en rekke tjenester og fordeler tilgjengelig, les mer her for å få mest ut av ditt abonnement fra oss.

Les mer

Legg til eller fjerne tjenester, sperrer og reservasjoner

Hos oss får du tilbud om en rekke tjenester, sperrer og reservasjon for å gi deg fleksible muligheter og en trygg mobil-hverdag. Her finner du informasjon om hvordan du legger til og fjerner tjenester, sperrer og reservasjoner på dine abonnement.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre kundekonsulenter.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk driftsmeldingene våre for status.