SIM-kortet mitt virker ikke

Fungerer ikke SIM-kortet ditt?

Forsøk aller først å slå av og på telefonen din. Dette ofte løser ukjente problemer. Fungerer det fortsatt ikke kan dette være årsaken:

 

Er SIM-kortet aktivert?

Har du fått et nytt SIM-kort må du aktivere dette før det kan tas i bruk. Aktiver ditt SIM-kort i appen eller på Mine Sider ved å velge SIM-kort og Aktiver SIM-kort. Tast inn SIM-nummeret (12 siffer) som står på til SIM-kortet.

 

Ny kunde?

Etter du bestiller overføring til Talkmore, tar det normalt seks virkedager fra dagen du bestiller, til ditt SIM-kort aktiveres og kan tas i bruk. Dato og tidspunkt for aktivering står spesifisert i velkomstbrevet du mottok med SIM-kortet. 


Er SIM-kortet ødelagt? 

For å finne ut om ditt SIM-kort er defekt, kan du teste kortet ditt i en annen telefon. 
Oppstår samme problem i en annen telefon kan det være SIM-kortet er defekt og du trenger da et nytt SIM-kort.
 


Manglende dekning?

Det kan være midlertidige problemer i ditt området. Se etter pågående driftsmeldinger på din adresse her 


Fant du det du lette etter?
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre kundekonsulenter.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk driftsmeldingene våre for status.