Hvordan bestiller vi inn et eksisterende nummer?
Dersom dere har en ny ansatt som skal ha med seg sitt eksisterende nummer inn i avtalen deres hos oss, kan du bestille inn dette via admin-siden i Talkmore-appen eller på Mine Sider.
Før du setter i gang er det lurt å finne ut av hvem som eier nummeret per dags dato, og få en bekreftelse på eierskiftet fra nåværende eier. Har den ansatte hatt telefoniavtale med tidligere arbeidsgiver, er det den bedriften dere trenger bekreftelse fra. Rett og slett en bekreftelse på at de frasier seg eierskapet av nummeret. Eventuelt er det den ansatte eller et familiemedlem som står som eier. Usikker på hvem som eier nummeret? Da kan den ansatte alltids kontakte sin nåværende operatør for å sjekke.
- Logg inn og velg admin-siden
- Legg til ny ansatt
- Velg hvilket abonnement den ansatte skal ha
- Skriv inn personalia
- Behold nummer
- Skriv inn nummeret
- Velg hvem (en annen bedrift, en privatperson eller deres bedrift) som står oppført som eier hos dagens operatør
- Fyll ut nødvendig informasjon og bekreft at dere har fullmakt til å overta eierskapet
- Velg antall ekstra SIM-kort om ønskelig (kan brukes som datakort eller tvillingkort)
- Velg hvor SIM-kortet skal sendes (til bedriftens adresse eller hjem til den ansatte)
- Velg fakturagruppe (om flere)
- Les gjennom oppsummeringen og trykk Bekreft og opprett abonnement
Hvordan bestiller man et nytt nummer?
- Logg inn og velg admin-siden
- Legg til ny ansatt
- Velg hvilket abonnement den ansatte skal ha
- Skriv inn personalia
- Få nytt nummer
- Velg antall ekstra SIM-kort om ønskelig (kan brukes som datakort eller tvillingkort)
- Velg hvor SIM-kortet skal sendes (til bedriftens adresse eller hjem til den ansatte)
- Velg fakturagruppe (om flere)
- Les gjennom oppsummeringen og trykk Bekreft og opprett abonnement