Talkmore-appen og Mine Sider
Som administrator har du tilgang til en rekke funksjoner slik at du til enhver tid kan ha full oversikt og kontroll over de ansattes abonnement og forbruk. Du kan se og gjøre akkurat det samme i Talkmore-appen og på Mine Sider, så hva du bruker kommer det bare an på dine preferanser!
Full oversikt over de ansattes forbruk
Når du har logget deg inn ser du en oversikt over alle de ansattes numre, abonnement og forbruk.
Her kan du enkelt klikke deg inn på hver ansatt for å se forbruket deres. Merk at du kun kan se deres generelle forbruk (MB/GB, minutter, antall, beløp), da vi ikke kan vise spesifisert forbruk grunnet personvern. Videre er det en oversikt øverst som heter Alle ansatte, hvor du ser en samlet oversikt over forbruk utover månedspris. Klikker du deg inn der kan du se beløp og på generelt hva (data, tale, SMS, MMS, annet)
Endre de ansattes abonnement eller aktivere/deaktivere tjenester, sperrer og reservasjoner
I tillegg kan du endre abonnementene til de ansatte, legge til eller fjerne tilleggspakker, -tjenester, sperrer og reservasjoner.
Velg den ansatte du skal administrere og velg Endre abonnement, Kjøp ekstra data (engangsdatapakker) eller gå inn på Innstillinger om du skal sette sperrer eller reservasjoner.
Bestilling og aktivering av SIM-kort
Stjålet eller mistet SIM-kort? Eller rett og slett bare behov for et nytt tilleggskort? Ikke noe problem!
Som administrator kan du bestille og aktivere SIM-kort til den ansatte. Når du bestiller kan du velge å få SIM-kortet sendt til arbeidsplassen eller hjem til den ansatte.
Når kortet har kommet kan du som administrator aktivere kortet for den ansatte om nødvendig. Dette kan også den ansatte gjøre i sin Talkmore-app eller Mine Sider.
Legge til ansatt
Dersom dere får en ny ansatt eller bare trenger et nytt nummer til bedriften kan dette også gjøres via administrator-siden. Enten det er bestilling av et eksisterende nummer eller opprettelse av et nytt nummer, og dette kan du lese mer om her.
Full fakturaoversikt
Under fanen Faktura kan du som administrator ha full fakturaoversikt. Her kan du hente ut fakturakopi, se detaljer (fakturanummer, måned, beløp), se status (betalt, ubetalt, forfalt), og betale med kort eller Vipps der og da!
Administrer fakturagrupper
Om dere har flere avdelinger eller bare har behov for å splitte fakturaen, kan dette også settes opp og administreres i appen og på Mine Sider.
- Min Bedrift
- Administrasjon
- Fakturagrupper
Her kan du enten lage nye fakturagrupper eller administrere eksisterende. Endre navn (eksempelvis Avdeling Oslo), redigere medlemmer (legge til, flytte eller fjerne), redigere fakturaadresse og betalingsmetode (PDF på mail eller EHF).
Hvordan får jeg administratorrettigheter?
Ved oppstart hos oss er det kun han eller hun som er oppført som kontaktperson som har administratorrettigheter i selvbetjeningsløsningene (app og Mine Sider). Ønsker dere at flere skal kunne se og administrere abonnementene deres, kan han eller hun som er oppført som kontaktperson her logge inn og gi andre rettigheter:
- Min bedrift
- Administrasjon
- Roller og rettigheter
- Velg ansatt på listen som skal ha adminrettigheter
- Velg Administrator
- Lagre