Nullstilling av nettverksinnstillinger.

Dersom dere opplever problemer med mobildata, kan det hjelpe å nullstille nettverksinnstillingene på telefonen.
Nullstilling av nettverksinnstillinger

Innstillingene skal automatisk være rett, men dersom du likevel ikke skulle få internett eller motta MMS, kan en nullstilling av innstillingene hjelpe.

 

iPhone

Gå til Innstillinger ➜ Mobilnett ➜ Mobildatanettverk ➜ Bla ned og velg Nullstill innstillinger

Android

Gå til Innstillinger ➜ Tilkoblinger/Mer ➜ Mobilnett ➜ Tilgangspunktnavn ➜ Menyknappen ➜ Tilbakestill til standard

Windows

Gå til innstillinger ➜ Nettverk og trådløst ➜ Mobiltelefon og SIM-kort ➜ SIM-kort innstilinger ➜ velg Telenor Norway

OBS! Husk å slå telefonen av og på etter nullstillingen for at mobildata skal fungere.

Fant du det du lette etter?

Velge operatør manuelt

Ved bruk i utlandet må telefonen din koble seg til en lokal operatør. I noen tilfeller må dette gjøres manuelt.

Les mer

Får ikke sendt SMS

Får du ikke sendt SMS? Les her for å løse dette.

Les mer

Automatisk oppsett (kun eldre telefoner)

Har du en eldre telefon og har spørsmål om automatisk oppsett av nettverksinnstillinger?

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre kundekonsulenter.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk driftsmeldingene våre for status.