- Om du er opptatt av god service så er Talkmore det rette valget!
- Vi har brukt mange andre leverandører tidligere hvor vi kunne få en faktura på 40 sider med uoversiktlig månedsrapport. Hos Talkmore betaler vi kun for månedsprisen – uten skjulte kostnader.
- Vi er superfornøyd med at dere har sentralbordløsning for oss. Våre kunder kan ringe inn på vårt 22 nummer, og flere av våre prosjektledere kan være tilkoblet samtidig og svare kunden. Dette styrer man selv på Min Side hos Talkmore. Må i tillegg nevne at man alltid får god hjelp når man ringer inn.
- Jeg hadde dere privat tidligere, og var kjempefornøyd. Med en gang Talkmore startet for Bedrift så var sikkert jeg den første kunden som gikk over 😊
Hussein El Haddaoui
Daglig leder hos Norsk Rørservice AS
- Vi reiser i hele Norge, spesielt på Vestlandet og vår erfaring er at vi må ha Telenor-dekning. Vi trenger et nett vi kan stole på fordi vi er mye på farten og mye av kommunikasjonen foregår per telefon, og vi trenger da bra dekning og datatrafikk.
- Vi har et datterselskap i Baltikum og er mye på telefon med dem, samt at vi har mye utenlands arbeidskraft og vi er avhengig av å ringe til utlandet. Da er det bra med Ring til Europa. Vi er happy med løsningen og tilbudet deres, og det viktigste for oss er service og dekningsgrad – og det er vi veldig fornøyde med.
Thomas Henschien
Daglig leder/CEO hos On Off Bemanning AS
- Når man ringer 06020 er det alltid raskt svar og alltid en hyggelig person i andre enden. Alle saker som kundeservice kan fikse har blitt fikset raskt.
- Alle gangene vi har hatt behov for å bruke 4G i stedet for lokalt nett har det fungert veldig bra. Vi har en som har jobbet i to år fra Tyrkia og kobler seg lett på tjenestene. Det er gøy at vi kan sitte hvor som helst i verden og betjene kundestøtte.
Magnus Joyce
Leder kundestøtte hos Fiken
- Gode, moderne bedriftsnettløsninger som kan effektivisere arbeidshverdagen og sørge for god kontroll på innkommende henvendelser.
- Ansvarlig for telefoni hos oss bruker statistikken i bedriftsnettet hyppig, og om ingen svarer på direktenummeret går det videre til en ny ringeliste.
Anders Berge
Daglig leder hos Rørlegger Sentralen AS
- Dere har konkurransedyktige priser, rask kundeservice, oversiktlig bedriftsportal og veldig brukervennlige løsninger. Appene er forståelige og enkle, og her har de ansatte god oversikt over hele bedriftsnettet.
- Dekning, pris og brukervennlighet var årsaken til at vi valgte dere.
Veronica Thorsen
Daglig leder i Thorsengruppen
- Det jeg synes er utrolig spennende og givende med bedriftsnett er at vi ser hvor mange vi responderer til og hvor mange vi ikke når. Vi fanger opp samtalene mye bedre nå enn tidligere.
- Fakturaene viser en oversikt per person, og da justerte jeg etter det jeg ser at folk bruker. Jeg ser jo at hvis noen har overforbruk i mange måneder så kan jeg si til dem at de skal endre abonnementet.
- Vi har hentet inn tilbud fra alle operatørene og vi så at det var mye binding hos de andre, samt ekstrakostnader og gebyr. Med dere har vi en fast sum, og jeg setter veldig stor pris på at det ikke er noen skjulte kostnader.
Richard Lindin
Markedskoordinator hos VITI
- Jeg føler at Talkmore er med oss på laget og jevnlig sjekker at vi har de optimale tjenestene. Vi er få folk som er avhengige av å jobbe effektivt og vi har ikke tid til å sitte i disse endeløse kundeservice køene.
- Pris og tjenestetilbud er konkurransedyktig også er det dette her med at man alltid får et raskt og riktig svar.
Hans-Andre Sørvik
Markedssjef hos Thansen AS