Et godt kjent telefonnummer som er benyttet i markedsføring og er lett å huske er verdifullt for mange. Med et hovednummer har kunden færre nummer å forholde seg til, samtidig som bedriften fremstår mer seriøs og profesjonell. Hvilket som helst mobilnummer kan gøres om til et mobilt hovednummer.
Fordeler med mobilt hovednummer:
- Nå er det endelig mulig med toveiskommunikasjon på SMS med bedriftens mobile hovednummer. Ypperlig for å svare kunder fra bedriftens nummer som de kjenner godt!
- Innringer blir møtt med en personlig velkomstmelding
- Samtalen kan rutes inn i en kø der kollegaer kan besvare samtalen
- Unngå tapte anrop og at kunden må vente lenge på svar
- Ikke behov for bytting av SIM-kort, vi fikser alt for deg!
Mobilt hovednummer bestilles som et vanlig abonnement, og gjøres om til et mobilt hovednummer av kundeservice.
Det er kun mobilnumre som starter på 4 og 9 som kan være mobile hovednumre. Det går altså ikke an å gjøre om et gammelt fastnummer til et mobilt hovednummer – de kan kun være vanlig hovednumre.
Mobilt hovednummer koster 99,–/pr mobile hovednummer, og dette kommer i tillegg til den vanlige bedriftsnettkostnaden på 39,–/mnd.