Velkommen til Talkmore Bedrift

Det skal være enkelt å bytte til oss, derfor har vi laget en «steg for steg» veiledning for hvordan du kommer i gang med abonnementet ditt!

Fordeler du får som Talkmore Bedriftskunde

Det lønner seg alltid å være kunde hos Talkmore!
Nettbutikk ikon
Alltid mobilrabatt
Husk at som en del av Talkmore får alle ansatte alltid hele 1000,– mobilrabatt ved kjøp av ny mobiltelefon i nettbutikken vår, og selvfølgelig fri frakt! 
Roam like home
Bruk mobilen din helt uten bekymringer når du er i Europa. Prisene for bruk utenfor pakken, er det samme som om du skulle vært hjemme i Norge.
Dekning ikon
Full Telenor-dekning

Dekning hjemme og dekning på tur. Med abonnement fra Talkmore får hele bedriften dekning i verdensklasse med garantert full Telenor-dekning

Ingen abonnementsbinding
Det er ingen abonnementsbinding hos Talkmore! Du kan endre abonnementstype akkurat når det skulle passe deg. 
Enkelt sentralbord
Vårt mobile sentralbord løfter samtale-håndteringen til et nytt, profesjonelt nivå. Perfekt for små- og mellomstore bedrifter!
Best på Bytt.no
Vi er stolte av å være kundenes favoritt av alle mobilselskaper og strømselskaper i Norge. Tusen takk for alle fine tilbakemeldinger!

Ofte stilte spørsmål

Her finner du alt du trenger for å komme i gang med ditt Sentralbord!

Enkelte ganger tilbyr Talkmore Bedrift støtte til dekning av bruddgebyrer slik at dere kan bli kunde hos Talkmore Bedrift raskere og enklere. Det fungerer slik:

 

  • Dere betaler bruddgebyret hos tidligere operatør
  • Send oss så faktura og kvittering for betaling for dette til bedrift@talkmore.no
  • Husk å skrive inn administrator sitt navn og telefonnummer, så vi vet hvem som skal krediteres. En kreditt legges inn på deres kundeforhold og trekkes fra på kommende fakturaer

Noen foutsetninger for kreditering:

  1. Avtalen forutsetter at antall aktive abonnement har kommet opp i antallet som er oppgitt i kontrakten i løpet av 4 – fire- uker fra avtalesignering.
  2. Kredittbeløpet må dokumenteres innen 4 måneder fra dato for avtalesignering. Kopi av faktura for bruddgebyrer fra eksisterende mobiloperatør sendes til bedrift@talkmore.no. Fakturanummer, bedriftsnavn, aktuelle mobilnumre, samt spesifisering av betalt beløp må klart fremgå av den innsendte fakturaen.
  3. Den benyttede del av kreditten som gis av Avtalen vil bli fakturert Kunden dersom en av følgende forhold inntreffer innen 24 måneder fra dato for avtalesignering; (i) kundeforholdet til Talkmore opphører, eller (ii) antallet aktive abonnement hos Talkmore faller under 50% av antallet oppgitt i kontrakten.
Har du noen spørsmål?
På våre kundesenter-sider finner du svar på de aller fleste spørsmål!