Administrator i bedriften har mulighet til å tildele ansatte to forskjellige roller, som bestemmer hvilke tilganger og rettigheter du som ansatt har.
Standard ansatt
Som standard ansatt har du muligheten til å se forbruk, se og endre abonnement, aktivere/deaktivere tilleggstjenester (eksempelvis fast Ekstra Utland), og kjøpe tilleggspakker (datapakker i og utenfor Norge og Europa) på bedriftens regning. Vi anbefaler selvsagt at du har avklart med arbeidsgiveren din at det er OK å endre abonnement eller legge til ekstra pakker på bedriftens regning. Eller så kan du alltids betale éngangspakker der og da med Vipps og kort.
Videre kan du legge til og fjerne sperrer og reservasjoner under Innstillinger på forsiden.
Begrenset ansatt
Som begrenset ansatt kan du se forbruk og abonnement, og kjøpe éngangspakker med kort eller Vipps. I tillegg kan du selvsagt stille på egne reservasjoner, som for eksempel reservasjon mot nummeropplysningstjenester.
Ønsker du å endre abonnement, legge til en fast tilleggspakke eller heve en sperre, må du snakke med administrator for telefoni i bedriften du jobber i.