Ikke alle bedrifter har behov for det samme, og derfor har vi skilt ut noen tilleggstjenester man kan legge til ved behov.
Web-basert sentralbord
Med tilleggstjenesten Web-basert sentralbord får alle de ansatte mulighet til å håndtere samtalene deres i nettleser. Slik kan de ansatte blant annet ha full oversikt over innkommende samtale, samtalen de er i, ha oversikt over kollegers tilgjengelighet og å sette over samtaler.
Web-basert sentralbord koster 249 kr/mnd. eks. mva.
Køtavle
Dersom man har tilleggstjenesten Web-basert sentralbord, kan det også være nyttig å ha Køtavle. Med Køtavle ser man til enhver tid hvor mange og hvem (nummer) som står i kø, og man kan hente inn samtaler fra køen om man er ledig.
Køtavle koster 139 kr/mnd. eks. mva.
Automatisk nummeroppslag
Det kan være kjekt å se hvem som ringer, ikke bare nummeret, og med tilleggstjenesten Automatisk nummeroppslag får dere akkurat dette. Så lenge den som ringer dere har navnet sitt oppført hos nummeropplysningstjenestene, ser dere både navn og nummer på den som ringer inn. I appen kan man også søke opp den man ønsker å ringe, og ringe direkte - selv om man ikke har vedkommende i kontaktlista.
I nettleser og på Android ser man det live, altså i det kunden ringer. Mens for iPhone ser man det dessverre ikke live, men i loggen i etterkant.
Automatisk nummeroppslag koster 149 kr/mnd. eks. mva.
VIP-liste
Med VIP-liste kan dere sette opp numre som skal prioriteres før en eventuell kø, og i tillegg kan de settes opp til å rutes rett til "riktig" person.
VIP-liste koster 139 kr/mnd. eks. mva.
Kalendersynk
Med Kalendersynk kan man automatisere status og tilgjengelighet via kalenderen. Man kan eksempelvis velge at man skal settes i status Møte ved avtale i kalender, slik at man for eksempel logges automatisk ut av svargrupper.
Kalendersynk koster 19 kr/per bruker i mnd. eks. mva.
Konferanse
Med Konferanse kan man både planlegge og starte umiddelbart en telefonkonferanse med inntil 10 deltakere.
Konferanse koster 99 kr/mnd. eks. mva.
CRM-API
Med CRM-API er det enkelt å trigge hendelser i eget CRM-system og lignende med informasjon om innkommende samtaler.
CRM-API har et etableringsgebyr på 499 kr. eks. mva., og koster deretter 499 kr/mnd. eks. mva.
Tale i Teams
Med Tale i Teams kan dere benytte PC'en eller nettbrettet til å både motta og ringe. Skulle du stå uten mobildekning, men ha WiFi kan også mobilen benyttes.
Tale i Teams har et etableringsgebyr på 4500 kr. eks. mva., og koster deretter 59 kr/mnd. per bruker eks. mva.