Talkmore samarbeider med Klarna for å tilby deg fleksible, enkle og trygge betalingsmåter når du kjøper din nye telefon. Du kan selv velge ønsket betalingsmåte. Betaling skjer i henhold til nærmere avtale mellom bestiller, eier av Talkmore Bedrift kundekontoen og Klarna.
Klarna bruker de nyeste sikkerhetsmekanismene for å beskytte informasjonen din og forhindre uautoriserte kjøp. Klarnas kjøperbeskyttelse fratar deg alt ansvar i forbindelse med svindel. Les brukervilkårene her.
Du kan også finne svar på ofte stilte spørsmål om nettbutikken, betalingsmuligheter og Klarna på våre kundeservice sider eller inne på Klarnas spørsmål og svar side.
Talkmore leverer varen til bedriftens registrerte forretningsadressen hos Talkmore bedrift som eier bestillers mobilabonnement.
Med forretningsadresse menes den adressen som er registrert Brønnøysundregisteret. Det gis ikke anledning til å endre leveringsadresse etter at bestillingen har blitt registrert. Levering av varen skjer på den måte, på det sted og til det tidspunkt som er angitt i ordrebekreftelsen. Talkmore har risikoen for varen inntil den overtas av kunden. Varen anses overtatt av kunden år kunden har fått varen i sin besittelse.
Dersom produktet ikke blir hentet eller mottatt av kunden ved levering til avtalt tid, er levering å anse som skjedd på det tidspunkt produktet er stilt til Kundens disposisjon på avtalt sted.
Alle generelle leveringstider som er oppgitt på Talkmore’s nettbutikk må anses som veiledende.
11.1 Forsinkelse fra Talkmore’s side
Dersom leveringen av produktet blir forsinket, vil kunden motta informasjon snarest etter at Talkmore har blitt kjent med forsinkelsen. Kunden vil motta informasjon om, og eventuelt når levering kan skje.
11.2 Feil og mangel ved varen
Dersom det foreligger en feil eller mangel ved varen må det meldes inn til Talkmore innen rimelig tid. Slike meldingen kan gis skriftlig eller muntlig. Dersom produktet(ene) har en feil eller mangel har Talkmore rett til å søke å utbedre feil. Talkmore anbefaler av bevishensyn at reklamasjonen sendes skriftlig. Kunden vil motta en skriftlig bekreftelse på sin reklamasjon. Talkmore vil også skriftlig bekrefte mottak av varer som sendes tilbake til oss eller vårt serviceverksted for inspeksjon eller feilretting.
Retten til å reklamere gjelder i to år etter at kunden overtok varen.
11.3 Mislighold fra kjøpers side
Dersom kjøperen ikke betaler eller oppfyller de øvrige pliktene etter avtalen og dette ikke skyldes forhold på Talkmore’s side – kan Talkmore etter omstendighetene holde varen tilbake, kreve oppfyllelse av avtalen, kreve avtalen hevet samt kreve erstatning fra bedriften.
• Du må ha et aktivt mobilabonnement med månedspris for å kjøpe telefon med mobilrabatt
• Du kan kjøpe maksimalt en telefon per nummer hos Talkmore i året (i løpet av 12 måneder)
• Du må ha betalt 3 fakturaer hos Talkmore
• Dersom du har blitt ny kunde må du betale 3 fakturaer etter at rabatten er utløpt
Hvis bestillingen ikke overholder vilkårene over, vil rabatten etterfaktureres.
Mer om mobilrabatt.