Velkommen til Talkmore!

Vi er opptatt av at du som ny kunde hos oss skal oppleve overgangen fra Banzai som enkel og grei. 
Du vil selvsagt beholde ditt nåværende telefonnummer og abonnementet du har i dag, med samme inkluderte datamengde og pris. 

Hva skjer fremover?

Du vil om noen få dager motta en ny mail fra Talkmore som i detalj beskriver hvordan overgangen finner sted. 

Sim kort

 
SIM-kort
Kort forklart mottar du etter hvert også et nytt SIM-kort, som kan passe alle type mobiltelefoner og andre enheter. Kortet aktiveres automatisk på datoen du får oppgitt – og du er i gang hos Talkmore. Inntil dette kan du fortsette som før.

 

Avtalegiro og eFaktura

Første faktura på e-post
For å gjøre det enkelt vil du som Talkmore-kunde få første faktura på e-post, og du kan siden velge den betalingsmåten som er enklest for deg, på Mine Sider. 

 

Månedsavgiften for hele september ble betalt til Banzai på vanlig måte 1. september. Du vil derfor få den første fakturaen fra oss den 1. oktober.

Spørsmål og svar

Beholder jeg samme abonnement?
Du beholder selvfølgelig samme abonnement hos Talkmore som du hadde hos Banzai, med samme inkluderte mengde, uten noen prisendring.
Når og hvordan blir jeg overført til Talkmore? Hva betyr overgangen for meg? Angående betaling september og oktober Har jeg fortsatt muligheten til å betale med kredittkort? Må jeg ta ny kredittsjekk? Hvilken dekning vil jeg få med Talkmore? Hva vil skje med mitt mobile bredbånd? Må jeg si opp mitt nåværende abonnement hos Banzai? Hva skjer hvis jeg ikke bytter? Har Talkmore bindingstid? Jeg vil vite mer om Talkmore

Vårt kundesenter kan hjelpe deg - kontakt oss på chat

Vår kundeservice på chat og telefon 815 68 680 er åpen hverdager 9-17 og lørdager 10-14. Talkmore er ellers stolte av å gi kundene gode muligheter til selv å administrere sitt eget kundeforhold via Mine Sider og vår Talkmore-app.

 Fordeler med Talkmore

  • Som Talkmore-kunde får du Full Telenor-dekning med 4G.
  • Skal du til utlandet tilbyr vi rimelige utlandspakker, som enkelt kan bestilles via SMS og app.  
  • Du kan også tjene 5% av mobilbruken din i CashPoints, til flyreiser med Norwegian, ved å registere ditt Reward-nummer.
  • Hele Telenors mobilnett skal oppgraderes til 4G i løpet av neste år, dermed vil over 7500 basestasjoner få 4G (2500 flere basestasjoner enn Telia). 

 

Vår kundeservice 815 68 680 er åpen hverdager 9-17 og lørdager 10-14. Talkmore er ellers stolte av å gi kundene gode muligheter til selv å administrere sitt eget kundeforhold via Mine Sider og vår Talkmore-app.