Straks klar!
Vi leter frem de beste og billigste abonnementene
Du får selvfølgelig også:
Datakontroll
Tjenesten blir aktivert automatisk når du blir mobilkunde hos Talkmore. Ved oppbrukt datamengde reduseres hastigheten til 128 kbit/s.
Fri bruk i Storbritannia og EU/EØS
Data Rollover
Vilkår
- Nye kunder hos Talkmore som bestiller mobilabonnement med månedspris får en datapakke på 10 GB i velkomstgave, som kan benyttes når annen inkludert data i abonnementet er brukt opp
- Datapakken varer i 12 måneder fra du blir aktiv kunde
- Du (nummeret ditt) kan ikke ha vært Talkmore-kunde siste 3 måneder
- Tilbudet gjelder kun ved overføring av telefonnummer fra annen operatør
- Du kan ikke ha benyttet deg av dette eller et annet velkomsttilbud hos Talkmore de siste 12 månedene
- Tilbudet kan ikke kombineres med andre rabatter, kampanjer eller verving
- Tilbudet gjelder ikke bedriftskunder
- Velkomsttilbudet gjelder enkeltabonnementer og Talkmore Familie
- Dersom du bytter til et abonnement som ikke inkluderes i tilbudet, vil datapakken falle bort
- Velkomsttilbudet gjelder ikke abonnement med Ubegrenset Data
1. Parter
Partene i avtalen er kunden som er registrert som selger av mobilen og Telenor Norge AS avdeling Talkmore (org. nr. 976 967 631). Talkmore benytter Modino AS (Modino) som partner for å ta imot brukte mobiler. Kunde må være fylt 18 år og kunne dokumentere å være den rettmessige eieren av mobilen. Kunde aksepterer at Talkmore kommuniserer med kunde elektronisk på SMS og epost.
2. Hva vilkårene gjelder
Disse vilkårene gjelder for tjenesten Mobilpant, hvor du kan levere inn brukt mobil. Kunden vil få en engangssum til gode i vår nettbutikk som må benyttes på en handel. For å kunne benytte deg av Mobilpant må du samtidig kjøpe en mobiltelefon i Talkmore sin Nettbutikk, samt være eller bli Talkmore-kunde. Du kan kun utføre en Mobilpant pr kjøp.
3. Mobilen
Ved Mobilpant skal Mobilen være i brukbar og funksjonell stand, og uten synlige skader utover normal slitasje. Med brukbar og funksjonell stand menes at alle Mobilens funksjoner skal virke som normalt. Mobilens skjerm skal også være i normalt god stand uten skader og uten svekkede eller nedsatte skjermfunksjoner.
Med normal slitasje i henhold til Talkmores krav menes kosmetisk eller funksjonell slitasje som følger:
- Som kosmetisk slitasje regnes som eksempel:
- Små riper i glasset, men ingen hakk, bulker eller dype skraper
- Noen få små hakk i rammen av mobilen
- Noen små riper på mobilens ytre
Som funksjonell slitasje regnes som eksempel:
- Knapper som er harde å trykke inn, men fungerer som normalt
Sjekkliste før retur av mobil. Fullfør punktene under for å gjøre returprosessen rask og enkel:
- Sørg for at all personlig data er sikkerhetskopiert og slettet fra Mobilen før du sender den. Sørg for at Mobilen ikke har skjermlås, pinkode eller passord. Vi anbefaler at du bruker «Gjenopprett til fabrikkinnstillinger».
- Behold SIM-kort og tilbehør. Fjern SIM-kort og eventuelt minnekort fra Mobilen. Behold lader og annet tilbehør.
- Deaktiver sporingstjenester og koder. Alle koder/låsefunksjoner er deaktivert (for eksempel Find My iPhone og Find My Device).
- Lad Mobilen, og slå den av.
- Ved innsending aksepterer kunden at det foretas en helhetsvurdering av Mobilen. Mobilen må være komplett og uten uautoriserte deler, og kan ikke ha vært reparert på et uautorisert verksted.
- Viktig: Skadde eller defekte batterier skal ikke sendes under noen omstendigheter.
3.1 Mobilpant
Verdien du får oppgitt er basert på svar du gir om mobilens stand ved registering av Mobilpant.
Om svarene som ble gitt ikke samsvarer med mobilens stand kan mellomlegg etterfaktureres av Talkmore. Talkmore forbeholder seg retten til å til å tilby en annen pris, etter at Mobilen er blitt inspisert. Talkmore kontakter kunden med informasjon om ny verdi og eventuell etterfakturering.
4. Mobil som returneres
Returemballasje sendes med din nye telefon. Din gamle telefon må sendes innen 10 dager fra du har mottatt din nye telefon.
Om ikke mobilen sendes til Talkmore vil du få purring om å sende telefonen i retur, om den ikke blir sendt inn vil du bli etterfakturert på din Talkmore mobilfaktura.
Blir mobilen sendt uten at tastelås og sporing er slått av vil hele beløpet vil bli etterfakturert. Er avviket større en 1000,– vil vi kontakte deg. Hvis du ønsker din mobiltelefon i retur, må henvendelsen besvares innen 3 virkedager. Besvarer du ikke denne henvendelsen kan du ikke kreve mobiltelefonen din returnert.
Du må ta vare på kvitteringen fra posten/sporingsnummer for å kunne bevise at du har sendt pakken.
Angreretten gjelder selvsagt for din nye telefon, og om du angrer på kjøpet av ny mobil, men likevel sender inn din gamle telefon, vil du motta beløpet til gode på din mobilfaktura.