Spørsmål og svar

Bli kunde

Hvordan blir jeg Talkmore kunde?

Velg det beste abonnementet for deg. 

Vi har abonnement som passer til de aller fleste bruk. Se oversikt over alle våre abonnement her. Er du i tvil om hvilket du skal velge kan du kontakte oss via vårt kontaktskjema, chat eller ringe oss på 915 09 915 - så hjelper vi deg. 

 

Spar 15% med to eller flere i familien samlet  

Med to eller flere abonnement samlet får dere hele 15% rabatt på hvert
abonnement. Familieabonnement kan du bestille her, og du kan velge
abonnement både til voksne og barn.

 

Abonnement til barna

Skal du bestille til barna (under 21 år) har vi egne Trygg-abonnement som
kommer med datakontroll og sperrer. Har dere to eller flere abonnement
samlet på en felles faktura får dere også 15% rabatt på hvert abonnement.
Les mer om Trygg-abonnement, og bestill idag.

 

Hvilken informasjon trenger du for å bestille? 

Under bestillingen trenger du ditt personnummer. For bestilling 
av Talkmore Forhåndsbetalt må du i tillegg ha ditt VISA eller MasterCard
tilgjengelig. 

 

Koster det noe å bli kunde? 

Det koster ingenting å bli kunde hos oss. Hos oss er det ingen skjulte 
kostnader som etableringsgebyr eller lignende. 

Sjekk gjerne ut vår vervekampanje før du bestiller.

Eierskifte skjema - endre eier på abonnement Hvilket nett bruker Talkmore? Er det bindingstid når jeg blir kunde hos dere? Må jeg si opp avtalen med min nåværende operatør? Ønsker du nytt mobilnummer? Er det gratis å ringe mellom Talkmore kunder? Hvilket SIM-kort trenger jeg? Når blir abonnementet mitt aktivt? Hvorfor feilet bestillingen min? Koster det noe å bli kunde hos Talkmore? Vilkår