Vi har abonnement som passer til de aller fleste bruk. Se oversikt over alle våre abonnement her. Er du i tvil om hvilket du skal velge kan du kontakte oss via vårt kontaktskjema, chat eller ringe oss på 915 09 915 - så hjelper vi deg.
Med to eller flere abonnement samlet får dere hele 15% rabatt på hvert
abonnement. Familieabonnement kan du bestille her, og du kan velge
abonnement både til voksne og barn.
Skal du bestille til barna (under 21 år) har vi egne Trygg-abonnement som
kommer med datakontroll og sperrer. Har dere to eller flere abonnement
samlet på en felles faktura får dere også 15% rabatt på hvert abonnement.
Les mer om Trygg-abonnement, og bestill idag.
Under bestillingen trenger du ditt personnummer. For bestilling
av Talkmore Forhåndsbetalt må du i tillegg ha ditt VISA eller MasterCard
tilgjengelig.
Det koster ingenting å bli kunde hos oss. Hos oss er det ingen skjulte
kostnader som etableringsgebyr eller lignende.
Sjekk gjerne ut vår vervekampanje før du bestiller.
Er nummeret ditt registrert på et annet navn eller en bedrift hos din nåværende operatør? Da må du utføre et eierskifte.
Dersom bestillingen er lagt inn i et annet navn vil du motta en SMS om
at bestillingen har feilet. Denne kan du svare "BEKREFT" på for å bekrefte
at du skal være juridisk eier, og eierskiftet vil utføres. Dette gjelder kun
eierskifte fra privatperson til privatperson.
Dette kan du enkelt signere elektronisk, for eksempel via
https://smallpdf.com/sign-pdf. Har du ikke mulighet til å sende det inn
elektronisk kan det også sendes via kontaktskjema, faks eller post.
Er du allerede kunde? Les mer om eierskifte her.
Nei, hos Talkmore kan du si opp ditt abonnement når det passer, og det er ingen bindingstid på noen av våre abonnement.
Merk at man blir belastet for inneværende/påbegynt måned.
Beholder du ditt eksisterende mobilnummer, blir ditt nåværende abonnement automatisk sagt opp når nummeret ditt overføres til oss.
NB! Ikke si opp ditt eksisterende mobilnummer selv, da hindrer du nummeroverføringen.
Det er enkelt og gratis å bestille nytt nummer, og du kan ta det i bruk så fort du mottar ditt nye SIM-kort.
Merk: Har du et eksisterende nummer hos nåværende operatør må du si opp dette selv dersom du ikke flytter dette til oss.
Ønsker du et enklere nummer kontakt kundesenteret for mer info.
Du ringer gratis å ringe til alle som har Talkmore abonnement.
Med våre FRITT-abonnement har du også fri TALE/SMS/MMS uansett hvem du ringer i Norge.
Merk at med Talkmore Forhåndsbetalt må du ha en positiv saldo
for å ringe ut.
Hos oss får du trippel-SIM som passer til alle telefoner uavhengig av om den benytter vanlig, micro- eller nano-SIM. Du trykker enkelt ut den delen som passer til din mobil, og SIM-kortet er klart til bruk.
Overføring av ditt nummer avhenger om du har valgt å hente SIM-kort i butikk eller få det tilsendt i posten.
Før ditt Talkmore-abonnement kan benyttes må du aktivere SIM-kortet på Mine Sider. Etter SIM-kortet er aktivert vil det ta 1-2 virkedager før du kan ta SIM-kortet i bruk, der nøyaktig tidspunkt blir oppgitt på SMS like etter du har aktivert SIM-kortet.
Overføring av eksisterende nummer
Overføring av ditt eksisterende nummer tar cirka 6 virkedager. Nøyaktig tidspunkt for overføringen får du på SMS, og du kan på oppgitt tidspunkt bytte ut ditt gamle SIM-kort med SIM-kortet fra Talkmore.
Bestilling av nytt nummer
Har du bestilt et nytt mobilnummer kan du ta det i bruk så fort du mottar ditt nye SIM-kort. Vi aktiverer SIM-kortet på forhånd, så du trenger ikke å gjøre dette.
Det kan være flere grunner til dette.
- Din personalia er ikke riktig utfylt.
- Kredittsjekken ble avslått.
- Nummeret ditt er sagt opp hos din nåværende operatør.
- Du står oppført med "hemmelig nummer" hos din nåværende operatør.
- Du har ikke norsk registrert personnummer. Vi godtar dessverre
ikke D-nummer.
- Er nummeret ditt registrert på et annet navn hos din nåværende
operatør? Da må du utføre Eierskifte.
Du kan også kontakte oss via vårt kontaktskjema eller på telefon
915 09 915 om du trenger mer hjelp.
Det koster ingenting å bli kunde hos oss. Og du kan bruke ditt eksisterende nummer hvis du ønsker.