Hvordan bestiller vi Mobilt brebånd?

Som administrator kan du enkelt bestille Mobilt bredbånd i Talkmore-appen eller på Mine Sider. Under fanen "Min bedrift" velger du Mobilt bredbånd og følger bestillingsløpet. Der kan du knytte det mobile bredbåndet du bestiller til en ansatt, så dere holder oversikten over hvem som bruker det.

 

Når du har fullført bestillingen din vil det bli sendt et SIM-kort pr post, som dere mottar etter 1-3 virkedager. Når dere mottar SIM-kortet kan det tas i bruk med en gang.

 

Ved bestilling av Mobilt Bredbånd bestiller dere kun SIM-kortet med ønsket datamengde. Ruter kan du etterpå enkelt bestille i vår nettbutikk, eller hvis du har en ruter fra før kan du også bruke den. 

 

Hvor mye data trenger vi?

Hvor mye data akkurat dere trenger avhenger av hva bredbåndet skal brukes til, antall enheter tilkoblet nettet og opp- og nedlastingsbehov. Hvis det kun skal brukes til enkel surfing og å lese mail vil det kanskje ikke gå så mye data i måneden, mens hvis dere har store filer dere laster ned/opp og deler nettet med flere enheter - vil det gå mer.

 

Er dere usikker på hvor mye data dere trenger i måneden vil vi anbefale å starte med en lavere pakke, og heller oppgradere ved behov. Det er ikke noe problem å starte med en stor datapakke heller, men da kan det være lurt å ta en vurdering etter 2-3 måneder på om man skal justere pakken - slik at dere ikke betaler for mer enn dere bruker.

 

Husk: Mobilt Bredbånd har Data Rollover inkludert! Det betyr at data som du ikke bruker opp blir med over til neste måned.

Fant du det du lette etter?

Mobilt bredbånd i utlandet

Kan jeg bruke mitt Mobilt bredbånd i utlandet?

Les mer

Vilkår for mobilt bredbånd

Vilkår for mobilt bredbånd hos oss.

Les mer

Administrer ditt mobile bredbånd

I Talkmore-appen og på Mine Sider kan administrator få full oversikt over og administrere det mobile bredbåndet. Les mer om administrering av ditt mobile bredbånd her.

Les mer
Kundeservice ikon med smilefjes og headset
Fant du ikke svaret?
Ikke noe problem! Kontakt oss, så hjelper vi deg videre.
chat-boble ikon
Chat med oss
Snakk direkte med en av våre kundekonsulenter.
Varslingsboboleikon med utropstegn
Driftsmeldinger
Fungerer ikke alt som det skal? Sjekk driftsmeldingene våre for status.